geboortekaartjes

Mijn ervaring is dat via internet vaak goedkoper is dan bij een "echte drukker". Ook een iets mindere kwaliteit papier kan een hoop schelen. En hoeveel "frutsels" er op- en aanzitten kan ook uit maken.
De eerste keer hadden wij hele mooie kaartjes via een drukker in de buurt van heel mooi papier met een glimmertje erin met bijpassende enveloppen en waren we € 250 kwijt. Deze keer hebben we een kleiner kaartje uitgekozen op niet-glimmend papier met standaardenveloppen via een internetsite (Baby Cards) en waren we € 100 kwijt. Beiden keren voor 100 kaartjes. Er zit dus heel veel verschil tussen en rondshoppen kan een hoop geld besparen!
Succes!
 
Wij hebben 65 kaartjes besteld en dan zijn we €162 euro kwijt, ik had gekeken via internet, precies hetzelfde maar dan zijn we ruim 200 kwijt.
Het is idd duur, geeft niet maar had dat niet verwacht.

En ik ben niet echt van het zelf knutselen haha, vrienden van ons hadden zelf een trouwkaartje gemaakt en dat zag er heel goedkoop uit, niet zo mooi.
 
ik ben zwanger van mijn 6e, alle kaartjes heb ik zelf ontworpen en gemaakt. Als je het bij en kopieshop laat kopieren ziet het er net zo uit als een "echt" kaartje. Zelf een leuke tekening maken, of iets scannen via de pc, leuk om te doen, en vooral uniek...
 
heb ze ook zelf gemaakt. Lekker orgineel en kan ze zo duur maken als je zelf wil.
Tegenwoordig kan je zoveel krijgen. Ga eens naar de action...daar heb je al veel spullen.
succes
 
Ik heb ze bij de eerste ook zelf gemaakt en nu voor de 2de gaan we dat ook weer doen.
Kreeg echt overweldigende reacties erop.
We hadden zo'n 60kaartjes en incl alles dus ook inkt en postzegel zaten we op € 0,75 cent per kaart!
Maar buiten dat vond ik het gewoon heel leuk om zelf te doen.

gr louise
 
Terug
Bovenaan