Geboortekaartjes

Zijn jullie daar ook al mee bezig?
Gaan jullie ze zelf maken of gezellig shoppen in de boeken en op internet?
Ik maak ze deze keer wederom zelf.
Vind het zo leuk om te doen en kreeg er bij floortje zulke leuke reacties op en het scheelt HEEL VEEL geld.
Want ik vind het persoonlijk allemaal erg duur die geboortekaartjes.

Gr louise

Hoi Louise,

We hebben nog geen idee!
Ik heb deze week via verschillende internetsites voorbeeldjes opgevraagd, dus misschien zit er wat tussen...
Onze trouwkaarten hebben we vorig jaar wel zelf ontworpen en bij de drukker laten drukken en ik vond dat best wel meevallen eigenlijk.

Nog tijd zat voor, dus we zullen zien!

xxx

Hoi,
Ik teken de voorkant weer zelf (al klaar,,haha), laat ze wel drukken bij een drukker, heb de laatste keer ook super leuke reacties gehad!
Ben denk ik weer rond de 150€ kwijt!
Tekst aan de binnekant heb ik me nog niet mee bezig gehouden!
Groetjes

Ik heb al even rondgekeken op het internet. Een vriendin van mij gaat het ontwerp maken en dan naar de drukker. Maar ik heb nu wel een idee hoe ik het wil hebben.

hoi,
wij hebben bij de eerste en de tweede dezelfde kaart gehad, heel simpel, klassiek kaartje, gebroken wit, in het midden de naam en erboven bij onze dochter een babyroze strikje en bij onze zoon een babyblauw strikje en nu krijgen we weer een dochter dus zal 't wel 't zelfde worden.........heb ze ook ingelijst dus is wel leuk als we eenheid houden........
tja we waren beide keren rond de 250 euro kwijt......
succes ermee!
liefs!

Ik weet het nog niet....

Bij ons 1e kindje hadden we een doosje, met daarin een kaartje, een beschuitje, een kuipje boter en een doosje met blauw/witte muisjes. Hebben we erg leuke reacties gehad.

Gr Ingrid

Ja de kaart hebben we ook al gevonden. Ik hou heel erg van bloemetje, sterretjes en alles erom heen, dus het is een vrij drukke kaart, maar ik hou er zo van!
We doen het via internet, hebben we met onze trouwkaarten ook gedaan en was super goed voor elkaar!
Tekst ben ik totaal nog niet mee bezig geweest, maar wordt geen heel verhaal. Misschien 2 zinnen ofzo! Ik wil wel benadrukken hoe zo'n wonder het is !!

Liefs

Terug
Bovenaan