Hehe ook die hebben we uitgezocht!
Omdat wij niet weten welk geslacht onze beeb is, hebben we 2 kaartjes uitgekozen.
Horen we beetje bij elkaar, maar wel een jongens en meisjes variant.
Bij mijn dochter ook zo gedaan. Omdat de drukker de ander weer moet terugsturen hadden we toen retourkosten van €10,- erbij, maar ja prima.
We vonden het verder niet zo'n fijne drukker dus nu andere gezocht.
Eerst eentje die heel moeilijk deed van €10,- naar €14,- en ineens €18,- ging voor het terugsturen.
En ook andere dingen niet snapte. We hadden namelijk nog ander kaartje gezien die met jongens en meisjesvariant aan elkaar naar drukker wordt gestuurd, die moet ze alleen afsnijden.
Snapte ze niks van, moeilijk moeilijk.
Ik dacht wegwezen!
Ander gezocht, die wel de kaartjes wilde bestellen die wij willen en de retour maar €10,- voor vraagt.
Nu nog ff tekst en lettertype uitzoeken en dan is dat ook gedaan.
Jullie al zover?
Liefs
Omdat wij niet weten welk geslacht onze beeb is, hebben we 2 kaartjes uitgekozen.
Horen we beetje bij elkaar, maar wel een jongens en meisjes variant.
Bij mijn dochter ook zo gedaan. Omdat de drukker de ander weer moet terugsturen hadden we toen retourkosten van €10,- erbij, maar ja prima.
We vonden het verder niet zo'n fijne drukker dus nu andere gezocht.
Eerst eentje die heel moeilijk deed van €10,- naar €14,- en ineens €18,- ging voor het terugsturen.
En ook andere dingen niet snapte. We hadden namelijk nog ander kaartje gezien die met jongens en meisjesvariant aan elkaar naar drukker wordt gestuurd, die moet ze alleen afsnijden.
Snapte ze niks van, moeilijk moeilijk.
Ik dacht wegwezen!
Ander gezocht, die wel de kaartjes wilde bestellen die wij willen en de retour maar €10,- voor vraagt.
Nu nog ff tekst en lettertype uitzoeken en dan is dat ook gedaan.
Jullie al zover?
Liefs