Geboortekaartjes!

Hehe ook die hebben we uitgezocht!
Omdat wij niet weten welk geslacht onze beeb is, hebben we 2 kaartjes uitgekozen.
Horen we beetje bij elkaar, maar wel een jongens en meisjes variant.
Bij mijn dochter ook zo gedaan. Omdat de drukker de ander weer moet terugsturen hadden we toen retourkosten van €10,- erbij, maar ja prima.
We vonden het verder niet zo'n fijne drukker dus nu andere gezocht.

Eerst eentje die heel moeilijk deed van €10,- naar €14,- en ineens €18,- ging voor het terugsturen.
En ook andere dingen niet snapte. We hadden namelijk nog ander kaartje gezien die met jongens en meisjesvariant aan elkaar naar drukker wordt gestuurd, die moet ze alleen afsnijden.
Snapte ze niks van, moeilijk moeilijk.
Ik dacht wegwezen!

Ander gezocht, die wel de kaartjes wilde bestellen die wij willen en de retour maar €10,- voor vraagt.
Nu nog ff tekst en lettertype uitzoeken en dan is dat ook gedaan.

Jullie al zover?

Liefs

Wij hebben samen met onze drukker een kaartje ontworpen wat past bij de naam van ons kindje. We waren zelfs nog minder geld kwijt dan wanneer we een kaartje uit een van de boeken bestelden. Vrijdagmiddag ligt de drukproef klaar en kunnen we daar nog wat dingetjes aan veranderen. Spannend!!

Wij moeten nog steeds een keer naar de drukker. Waarschijnlijk hebben we zaterdag 16 oktober wel tijd. De meiden hadden allebei een geboortekaartje met een giraffe erop, als ze van die serie weer een ander kaartje met een giraffe hebben dan wordt het die, dat is makkelijk. Anders wordt het lastiger.

Ik moet nog aan het kaartje beginnen. Maar omdat ik zelf dtp-er/grafisch vormgever ben ontwerp ik het zelf. Mijn man werkt bij een print/drukkerij dus hij print alles! We hebben dus eigenlijk geen kosten kwa kaartje, dus das wel prettig!

Luxe!

Ik heb ons kaartje al besteld, eentje die geleverd wordt met een insteekstrookje in roze of blauw (de afspraak was dat drukker ze in elkaar zet). Stel je voor dat het nog wat anders wordt dan we dachten.

heb ook al een poosje geleden de kaartjes uitgezocht en besteld. de proefdruk hebben we ook al goed gekeurd.
het wordt een kaartje waar een roze of blauwe voorkant bij zit en de drukker kan de kleur wegsnijden die niet nodig is.

echt handig hoef je maar 1 kaartje uit te zoeken.

Wij hebben het kaartje ook al uitgezocht via internet.
We hebben ook een meisjes of een jongetjes variant uitgezocht.
We hebben ook de tekst al bedacht allen de definitieve bestelling moeten we nog doen.

Terug
Bovenaan