Geboortekaartjes

Ligt echt helemaal aan het kaartje. Je betaald kaartje per stuk (die wij hebben uitgekozen zijn per stuk €1,43) en dan nog drukkosten en die prijs ligt echt aan de drukker zelf.
Wij hebben prijsopgaaf voor 60 kaartjes voor €180,-
Wij laten de kaartjes wel aan 2 kanten bedrukken (is ook duurder) en hebben 2 aparte kaartjes uitgekozen (een speciaal voor jongen en een speciaal voor meisjes) dus de set die ze terug moeten sturen naar de kaartbedrijf kost ons ook nog €10,- (snap je het nog een beetje?)
En dan moeten we nog postzegels kopen.
Denk er wel aan.... als je kindje in december komt, kan je decemberzegels op de geboortekaartje plakken, scheelt ook al weer geld.

Hopelijk begrijp je beetje wat ik bedoel.
Overigens hebben wij kaartje via Buromac, waar je bij sommige kaartjes (ook die van ons) zonder extra geld te betalen een gekleurde envelop bij kan bestellen. Hebben we dus ook gedaan.
Succes

Ik heb zelf een kaartje laten ontwerpen bij de drukker en betaal voor 70 stuks €162,00. Dat is incl. alles behalve de postzegels. Ik kan er gelukkig kerstzegels op plakken en dat scheelt zoals Reneke al zei een hoop geld.

Het kaartje wat wij bij onze dochter van 2,5 jaar hadden kostte 1,24 euro per stuk, Zet en drukkosten waren 77,50 euro (dubbelzijdig bedrukt). Voor 70 kaartjes waren wij 168,80 euro kwijt.

Wij hadden toen ook nog 3 vellen sluitzegels (stickertjes om de envelop dicht te plakken) erbij van 1,50 per stuk, dat zat ook bij die 168 euro inbegrepen.

Onze kaartjes kosten in totaal €130 voor
65 kaartjes, ergens anders was het €30 euro duurder. gewoon beetje op internet rond gekeken, wij hebben ze nu besteld bij drukexpress in Alkmaar, en dan komen de postzegels er nog bij, heb je ook niet speciale geboortezegels? die goedkoper zijn?

Terug
Bovenaan