Geboortekaartjes

het komt nu steeds dichter bij en we hebben nog geen idee waar we de geboortekaartjes vandaan gaan halen.

Gaan jullie naar een drukker of doe je het via internet?

Gelukkig heb je nog even de tijd. Er is ook zo ontzettend veel keus. Weet je al wel een klein beetje wat voor iets je wilt of is dat ook nog helemaal blanco?

Wij hebben een heel leuk kaartje op internet gezien, dus die gaan we over een tijdje bestellen. Eerst nog even denken welke tekst we er precies op willen hebben. Proefdruk hebben we al wel binnen en zijn nu helemaal overtuigd dat dit 'em moet worden.

Succes ermee!

Wij maken m zelf en laten m dan drukken bij een drukkerij. Ik kan je dus niet echt tips geven. Wel snuffel ik heel veel op geboortekaartjessites op zoek naar namen en ik kom echt ontzettend veel leuke kaartjes tegen! Gewoon googlelen op geboortekaartjes en dan krijg je zoveel verschillende links! Genoeg inspiratie iig! succes!

heyy wij zijn bij de drukker geweest. Wij hebben ons kaartje al uitgezocht. Hadden heel vlug een keus gemaakt. Via internet vond ik niet zo fijn. Bij de drukker vind ik het zelf prettiger om te doen. Maar je kan altijd eens naar een drukker gaan en kijken in de klappers. Meeste drukkers geven je een paar klappers mee naar huis. Succes!!

ik ga bij beide kijken maar je kan ook een proefdruk oplaten sturen en dat is wel fijn
er is gewoon zoveel keus heel veel succes met het uitzoeken van de juiste kaart

Dank je wel voor de tips!

Ik ben op internet al flink aan het zoeken geweest,
maar ik ben bang dat er dan met de bezorging iets mis gaat. Onzin natuurlijk, want ik bestel zo veel via internet...

Terug
Bovenaan