Geboortekaartjes

Hallo medezwangeren!
Ik vroeg me af wat een beetje de normale tijd is om geboortjekaartjes te regelen? Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en dacht eraan om na de 20 weken te beginnen met orienteren...
Of is dit veel te vroeg? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
 

Ik ben bijna 30 weken en we hebben nu een geboortekaartje uitgezocht, maar daar hebben we wel de tijd voor genomen. Ik ben voor het eerst gaan kijken bij 22 weken. De drukker zegt dat het zeker raadzaam is om minimaal 6 weken van te voren te bestellen (we doen het nog ouderwets, niet via internet).
 
Wij waren vrij laat (34 weken) voordat we iets vonden. Zorgde wel voor stress bij mij :).


Joh, als jij het leuk en prettig vind om een kaartje te vinden dan moet je dat gewoon doen!
 
Wij zijn ons meteen al gaan oriënteren omdat wij nogal moeilijk zijn in wat we leuk vinden ;). We hebben toen gewacht met de definitieve keuze tot de 20 weken omdat we toen wisten welk geslacht het zou worden. Dat vonden wij makkelijker. Met de 21e week een ontwerp laten maken en nu ben ik 30 weken en nu ligt de definitieve klaar :D....Ook wij doen het ouderwets en hebben hem laten ontwerpen en laten drukken.
Gewoon doen wanneer je er zin en tijd voor hebt!!! Veel plezier met het zoeken ;)
 
ben met een week of 16 wat gaan rondkijken en met 24 weken hadden we alles geregeld...
Drukker wacht alleen nog op een telefoontje...

:D

succes met het zoeken naar een leuk kaartje
 
toevallig net geregeld :) volgens mij bij mn eerste twee zo rond de 30e week ik had er nu denk ik iets minder geduld voor :)

ik zou zeggen zorg dat je het voor de 30e week hebt uitgezocht dan zijn ze iig op tijd af :)
en als je een echte meiden/jongenskaart wil moet je zowieso denk ik even wachten tot de 20 weken echo :p

gr Liesbeth
25w3d
 
Terug
Bovenaan