geboortekaartjes

Gister hebben we een aantal boeken met geboortekaartjes opgehaald bij de plaatselijke drukkerij! Man man, wat is dat een leuk werk!! Lekker saampjes bij de eettafel met een kopje koffie alle boeken doorgenomen... We hebben een aantal keuzes gemaakt. Het wordt zo echt nu! Vind het zo speciaal!

Ik kwam op internet het volgende gedichtje tegen voor op het geboortekaartje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden:

' Gedroomd,
Gedragen,
Geboren.'

Ben helemaal gelukkig!

Oh wat een mooi gedichtje, echt geweldig! Ik had er al eentje maar nu ik deze zie....;) Geboortekaartje heb ik een tijdje terug een proefdruk van besteld, ben er wel tevreden over maar heb verder nog niet echt gekeken, voor mijn gevoel moet ik dan toch eerst honderd boeken doorgeplozen hebben zodat ik echt weet wat er allemaal is voordat ik definitief ga beslissen wat ik wil, haha. Dussss, binnenkort de boeken eens in huis halen!

Wat een leuk gedichtje..
Ik heb ook veel boeken doorgekeken. Maar heb er een leuke gevonden.
Heb hem meteen besteld en eind mei maar ik de proefdruk gaan halen..

Wij hebben het geluk dat we een goede vormgever en drukker kennen, dus wij ontwerpen ons eigen geboortekaartje. Het gedichtje is echt supermooi, ik schrijf hem op op mijn inspiratiebord!

Wij hebben de keuze al gemaakt. Heb weken geleden al de boeken in huis gehaald. Vorige week definitieve keuze gemaakt en wachten nu op de proefdruk. Ik heb zelf een gedichtje bedacht ('s ochtends vroeg, toen ik weer s wakker lag...)
T grappige is dat er op ons kaartje een girafje staat. Dit weekend kwam ik er achter dat ik ook al spulletjes heb met precies hetzelfde girafje er op! Dat kan geen toeval zijn!!! Heb meteen op internet zitten sneupen en nog meer van het merk besteld :)

Het grappige is dat we een totaal ander soort geboortekaartje hebben uitgezocht, waardoor we dit gedichtje helemaal niet gaan gebruiken! hahaha, ik ga de tekst gebruiken op de drie schilderijtjes die ik ga schilderen :D Komt het toch nog van pas!

Mooi hoor FA1985!

Ik heb toevallig vandaag een proefdrukje besteld van m'n zelf ontworpen kaartje. Ben benieuwd hoe het uitpakt. Ook meteen een proefdrukje voor het kraamfeest-kaartje laten komen.

Ja erg mooi gedichtje!! Wij krijgen de 3e en maken ook nu weer t kaartje zelf.Heb een erg leuk plaatje en ook mooi gedichtje gevonden.Succes met zoeken van t juiste kaartje, er is zooooveel keuze ;)

Terug
Bovenaan