geboortekaartjes

hoi allemaal

misschien een rare vraag,
maar wanneer begin je met het uitzoeken van de geboortekaartjes.
wij zijn wel al een beetje aan het rond kijken, maar wat een keuze heb je daar in.

marieke
 
He Marieke,
Dat vroeg ik me nu ook af! Bijna op de helft en die 20 weken zijn zoooo snel gegaan dat ik het idee heb tijd tekort te komen dadelijk ;-) Ik denk dat we na onze vakantie (begin aug) beginnen met het echte werk: babykamer, kaartjes etc. Lijkt me dat het dan nog tijd genoeg is toch?
Liefs,
Suus
 
Ha Marieke,

Ik ben nu 16 weken (en 2 dagen) en al volop aan het rondneuzen! Ik vind het uitzoeken van het kaartje één van de leukste, maar ook één van de lastigste dingen om te doen. Zeker omdat er zo gigantisch veel keuze is. Ik heb nu een paar websites geselecteerd, waar we denk ik een keuze uit gaan maken. Heb al een heel leuke op het oog, die zowel voor een jongen als een meisje kan (wij willen namelijk niet weten wat 'het' wordt).
Op zich maakt het niet zo veel uit wanneer je begint lijkt mij, omdat alles via internet gaat en je de kaartjes over het algemeen snel na het bestellen binnenkrijgt. Maar, ik vind het gewoon véél te leuk om te doen, dus ga vast binnenkort al wat proefjes aanvragen!

Liefs, Marieke
 
Wij beginnen meestal zo rond de 7 maanden, dan heb je nog tijd genoeg. Ik vind het wel altijd lastig om er een uit te zoeken en om dan ook nog een mooie originele tekst er op te zetten. De laatste keer hebben we er zelf een gemaakt op kaartjeposten.nl, daar kan je zelfs alle adressen invoeren en wordt alles keurig verder geregeld....

Francien
 
HET MAAKT EIGENLIJK NIET ECHT UIT TOCH WANNEER JE BEGINT MET DE KAARTJES
IK WAS DE VORIGE KEER ERG SNEL
ACHTERAF BLIJ TOE WANT ONZE KLEINE SPRUIT WAS ZEER VROEG
SUCCES

IRM
 
Terug
Bovenaan