Geboortekaartjes

We zijn al bijna klaar met de babykamer.
we hebben alles al in huis.
we hebben de naam voor de kleine meid ook al klaar staan.
maar we vinden het gewoon heel moeilijk om een geboortekaartje te maken.
wij kiezen er geen een uit.

mijn vriend gaat zelf een geboortekaartje maken
we vinden het zo moeilijk een geboortekaartje te maken naar onze smaak.
we hebben al wel ideetjes op gedaan enz.

hebben jullie misschien ideetjes?
ik sta er open voor.

zijn jullie al ver met Geboortekaartjes?

Wij zijn daar nooit zo goed in geboortekaartjes, de vorige keer hebben we die samen gemaakt in de kraamweek pas. Ik weet nog goed hoe ik daar zat achter de computer "tsja het moet nu toch echt". Dus deze keer wil ik het wel iets eerder klaar hebben. Maar we zijn ook zo slecht in namen verzinnen dus ik denk dat we daar maar eerst eens echt mee moeten gaan beginnen.

Ja het is echt lastig!! Wij hebben voor onze kleine meid een origineel kaartje van www.buskaartje.nl gekozen met een vlindertje die er uit vliegt als je hem open doet zo gaaf!!!
Succes!!!

De vorige 2 keren uit een boek de kaartjes gezocht...wij hebben wel dezelfde smaak, dus das fijn, nu maakt een vriendin het kaartje, zij is grafisch ontwerper.
De kleuren worden roze met zilver en iets met een hart of ster, zij maakt wat en dan zien we wel of we het leuk vinden.

Als je al wat ideetjes hebt, zou ik daar mee aan de slag gaan, weet je al welke kleuren jullie willen ? Hou je van stoer of meer tuttig/klassiek....van beertjes of bloemen....dat soort dingen zou ik eerst bespreken...misschien kan je iets van het kamertje afpikken, mijn schoonzus is 2 weken geleden bevallen van een knul, die heeft een kamer met sterren en deze zag je ook terug in het kaartje

Wij ontwerpen zelf een kaartje, alle keren nog gedaan. Nu iets met een drieluik en foto. Een goede vriendin helpt ons hiermee.
De vorige keer hebben we heel veel leuke reacties gehad.

Ik wil graag dat het voor de kerst klaar is.....

Terug
Bovenaan