geboortekaartjes

hallo dames,

wij zijn gisteren eens wezen kijken naar kaartjes.pff wat een keus. en wat kies je! je hebt kaartjes van 0,80 de stuk of 2.90. we hebben toch zo 75 kaartjes nodig dus wat kies je grrrrr. ik ben der nog niet uit.
jullie dan?

groetjes

heb al wel wat ideën opgedaan maar ben er nog niet echt super mee bezig geweest.
Wel heb ik al een aantal teksten die er evt. op zouden kunnen. Maar mijn vriend vond het er nog een beetje te vroeg voor dus heb ze wel opgeslagen maar nog niet laten lezen.
Wij wachten nog even tot we +/- 30wkn zijn om echt te gaan kijken en bestellen. Vond hij wel vroeg genoeg.

vaak heb je boeken met soorten kaartjes, als je nu eerst een thema bedenkt waarin je je kaartje wil hebben hoef je tenminste niet alle boeken door te bladeren. kun je de boeken met het thema dat je niet wilt lekker laten liggen. er is anders zo veel keuze, wordt je helemaal gek van. wij hebben met onze eerste de middenweg genomen met de prijs van de kaartjes, niet te duur en niet te goedkoop. zo schrik je ook niet te hard als je factuur binnen komt.
Succes!!!!

Ja ons "eigen ontwerp" gewoon een plaatje met tekst kost gewoon 8 euro per kaartje! Tenminste 230 euro voor 30 kaartjes is de goedkoopste offerte tot nu toe.
Ik vind 150 euro wel max wat ik ervoor wil uitgeven. We hebben een hele kleine familie en vrienden zitten toch op facebook :/

Op de 9 maanden beurs ook al doodgegooid met kaartjes. Mijn man en ik hebben boeken doorgebladerd zonder iets leuks tegen te komen. Pfff dat word nog wat. Wij hebben er minimaal 75 nodig, dus het zou ook wel fijn zijn als het niet een te duur grapje word. Succes met zoeken!

Terug
Bovenaan