Geboortekaartjes

Volgende euvel... Kaartjes.
Ik dacht: kwestie van Greetz.nl openen uitzoeken en klaar. Maar man denkt daar anders over.
Nu heb ik een leuk ontwerp en die gemaild naar een aantal drukkers voor prijsopgave.
Eentje vroeg minimaal 500 euro (300 voor drukken en 180 voor uitsnijden + btw)

En een ander 221 euro excl btw voor 30 kaartjes.
Zou betekenen meer dan 8 euro per stuk!

Pfieuw valt me tegen.

Wat zijn jullie kwijt? En hoeveel kaartjes heb je dan? Tips anyone?

Ik ben 140 euro kwijt voor 50 geboorte kaartjes bij geboortekaartjes.nl
Met eigen tekst opdruk en een foto, dit koste ook weer meer. Anders kreeg je standaard kaart.
Ik vind het ook erg duur. Maar tis niet anders.

Alle neven en nichten, voetballuitjes van mijn man krijgen bij ons een mail. Anders mogen we wel 150 tot 200 kaartjes gaan bestellen...
Heb zelf een kaart ontworpen met PSP is foto bewerk programma

ik ben bezig geweest op 2 sites. eentje is baby-cards.nl. Als je daar de code bbc5 invoerd krijg je 20% korting. Daar heb je kaartjes in verschillende prijsklasse.
De andere site is jillejille.nl. Daar vragen ze 200 euro voor 100 kaartjes. Maar alsje er minder besteld dan betaal je ook minder.
Bij allebei de sites kun je ook zelf kaartjes maken. Of kaartjes van hun veranderen naar je eigen wensen.
Succes!

Ik ben bij de oudste gewoon ouderwets naar de drukker geweest en boeken wezen halen. Ik heb toen voor 110 kaartjes 215 euro betaald. Ik had ze ook de volgende dag al. (onze zoon is om 16.50 uur geboren) en ik had de kaartje om 13.00 de volgende dag. Het is mij erg goed bevallen en ik ga voor het weekend gewoon weer boeken halen. Ik neem aan dat het niet veel duurder zal zijn dan vorig jaar.

Hey hey ik vraag 2,50 per kaartje! Ik maak wat jezelf wily. Stuur je idee door en ik maak t! Ik ben zelf een mei mama dus misschien moeten we t drukken dan anders regelen... Ik kan ook alleen t ontwerp maken dan is t 50euro...

Mail me maar als je wilt, info@278design.nl

Xxx

ik heb in een drukker gewerkt! je kan kaartjes uitzoeken uit de bekende boeken en dan worden ze inderdaad gedrukt op de pers! dat brengt kosten met zich mee, als je zelf iets ontwerpt of je heb een vriend, kennis of fam. die dat kan laat die dan een leuk ontwerp maken... deze kunnen worden geprint en dat scheelt heel veel geld. Ik heb mijn kaartje zelf ontworpen en naar een kopieshop gestuurd. Hier om een drukproef gevraagd vanwege de kleur etc. ik ben helemaal blij... en voor 70 kaarten + witte enveloppe ben ik 114 euro kwijt!

Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk!
Belangrijk is wel dat je weet hoe een drukker het een en ander aangeleverd wil krijgen!

succes

Terug
Bovenaan