Geboortekrans

Hoi meiden,

ivm mijn zwangerschapsklachten kan ik niet makkelijk gaan winkelen. Gelukkig is er tegenwoordig al heel wat via het net te koop!

Bij ons zoontje heb ik zelf een krans gemaakt om aan de deur te hangen toen hij geboren is en ik vind het leuk om zoiets nu weer te doen.
(aangezien wij geen voortuin hebben en is een geboortebord plaatsen niet mogelijk)

Weet iemand van jullie een bedrijfje waarbij je hobbymaterialen online kunt kopen?
(Denk hierbij aan lint, vilt, kleine wasknijpertjes, knuffeltjes, een krans niet te vergeten, ed)
 
Hoi Mosy,

Inderdaad vervelend als je weinig de deur uit kunt. Ik weet dat je op pipoos.nl online hobbymaterialen kunt kopen. Of ze er alles hebben wat jij nodig hebt weet ik niet. In de winkels van Pipoos hebben ze wel een zeer uitgebreid assortiment, dus als hun online service net zo uitgebreid is heb je kans dat je er veel van de spullen kunt kopen.
Ik ben zelf ook best creatief, is er ergens een voorbeeld van de krans die jij maakt, ik vind het een erg leuk idee.

Groetjes Christa
 
Dankjewel voor de tip, heb gelijk het boek besteld, zodat ik daaruit verder kan gaan zoeken.

Een voorbeeld heb ik niet, heb er zelf wel al één gemaakt bij ons zoontje, met oa lint, klein knuffeltje, naam in vilt en witte spekmuizen erop.
Lief, maar niet al te druk, daar houden we niet van.

Groetjes Mosy
 
Terug
Bovenaan