Geboortekubus

Dag allemaal,
Ik was op zoek naar geboortekaartjes en zag dat dit allang niet meer uit gedrukte kaarten bestaat.
Een bedrijf uit Utrecht maakt bedrukte kubussen en flessenpost, die met de post verstuurd worden.

Vrij simpel: De kubus kan aan zes kanten bedrukt worden, waarbij je zelf je foto’s kan uploaden en teksten kan schrijven. Het grappige is, dat dit doosje opgevouwen wordt verstuurd, wanneer je de verpakking openmaakt, springt het doosje eruit. Op de site hebben ze hier een filmpje van.

Daarnaast zag ik ook flessenpost. Een doorzichtige platte fles, die door de brievenbus past, met je geboortekaartje opgerold als boodschap aan de ontvanger. En ook hier kun je weer alle designs zelf uitzoeken en bewerken, ook de fles wordt bedrukt.

Op de site van www.Originelegeboortekaartjes.nu staan nog meer ideeën, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Anwyway, ik zit te denken aan die kubus, maar die kun je dus aan zes kanten bedrukken. Ik dacht aan een uitnodiging, de geboortegegevens, een foto van ons, maar wat zal ik dan op de andere 3 kanten plaatsen?

Groetjes,
Johanna.
 
Gedichtje, adres gegevens met bezoekmoment, één met alleen de naam? Wel leuk idee! Is weer eens wat anders dan een 'gewoon' kaartje. Ik wilde ook iets origineels dus ik maak m'n kaartjes zelf maar dat is nog best een hoop werk :)
 
Terug
Bovenaan