Geboortetraktatie

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wie heeft er leuke ideeen om te trakteren op de peuterspeelzaal en de basisschool, ik wil onze zoons graag op wat anders laten trakteren dan op de standaard beschuit met muisjes

Gr. Linn

hoi hoi
wat ik wil gaan doen op de peuterspeelzaal en school,is lange vingers en die indippen in chocola en daarna in muisjes.
moet alleen nog ff kijken waar ik de chocola kan halen,hihi.
liefs sil

In de supermarkt hebben ze bij de taart en cake spullen choc. glazuur in een zakje sinds een tijdje.
Dat doe je ff in warm water en je hebt gesmolten choc. in een zakje.
Super handig, makkelijk en lekker!

groetjes!

Hallo Allemaal,

Ik heb als traktatie voor mijn zoon op school geboorte hartjes gekocht en die ingepakt in cellofaanpapier met een lint erom en een kaartje eraan Hoera! Ik heb een zusje. Dit is alleen handig als je weet wat het geslacht is van je beeb, de hartjes zijn roze/wit of blauw/wit. Het voordeel is wel dat het nu al klaar staat, zo hoeft niemand meer iets te doen en heb je voor jezelf wat afleiding in de laatste weekjes.

Wat ook een leuk idee is spekkies rijgen aan een saté prikker en die inpakken in cellofaanpapier en dan de blauw/roze lint erom met een kaartje/vlaggetje erop.

groetjes en succes

Mijn zoontje heeft gister getrakteerd.

Omdat de meeste kleintjes die muisjes niet wegkrijgen, heb ik hem rozijntjes laten trakteren. Ik heb uit de "kindertraktatiegids" een sjabloon van een badeendje overgetrokken en aan elke kant van het doosje een eendje geplakt. De ene kant een roze eendje, de andere kant een blauwe en hier de namen op geschreven.

Het is even wat knip- en plakwerk maar ik vond het leuk dit op bed te frutselen en het was weer eens wat anders. Het boekje heb ik uit de bibliotheek gehaald maar je kan ieder willekeurige afbeelding hiervoor gebruiken. Bijvoorbeeld iets uit Word en dan een speentje of een baby of zo.

groet,
Jinny

Hallo,

Ik heb van de week van ikea kleine knuffeltjes meegenomen, ze zijn echt heel klein en kosten maar 35 eurocent per stuk, doosje rozijntjes of een paar spekjes in de celefaan en klaar. Ze liggen op de kinderafdeling, en ze hebben ze het hele jaar door. Uniek en niet duur.

Groetjes Susan.

ps ik hoop dan wel dat je een ikea in de buurt hebt?!

Daar ben ik weer, ik vergat nog iets.

Wellicht ook een tip, ik heb bij Jamin een geboortesnoeptaart besteld, voor de kids die thuis op kraamvisite komen. Het is een grote taart met 60 traktaties, je kunt deze zelf samenstellen met roze of blauwe snoep. Na de geboorte belt mijn man het gelacht van de baby door en na twee dagen kunnen we hem ophalen.

^0 traktaties en de taart kost ongeveer 36 euro, dus zo'n 50 cent per stuk.
Standaard is 30 traktaties op een taart. Ook leuk voor op de creche.

groetjes Susan.

Hoi,

Onze kinderen hebben vorige week op het KDV een cakeje getrakteerd met een paar muisjes erop. Ik heb geen glazuur gebruikt, plakt zo, maar gewoon de muisjes erop gedaan voordat de cakejes in de oven gingen. Dit is niet zo hard om te eten.

Syl

Terug
Bovenaan