Geboortetraktaties

Hebben jullie nog een leuk en makkelijk idee voor een geboortetraktatie op school van mijn oudste?

Hij wil natuurlijk straks trots laten weten dat zijn broertje geboren is :)

xx
 
Cakejes met muisjes. Koekjes in vorm van een poppetje glazuren en dan muisjes erop doen. En zo kun je heel veel van die leuke dingentjes doen.
 
weet niet hoe oud je zoontje is :) maar anders lange vingers met muisjes:) is ook een leuk en lekker idee x
 
Hoi,

Kom van het meiforum, maar hier een paar ideeen:

-Je hebt van die witte grote nsoepmuizen, daar een lintje en een kaartje omheen doen
-Bij de supermarkt kun je van die ronde crackertjes kopen, zijn net beschuitjes, daar boter opsmeren en muisjes
-Wij kopen straks een vlaaibodem, daar spuiten we slagroom op en strooien we muisjes overheen, lijkt het net 1 reuzebeschuit.

Op www.party-kids.nl staan ook heel veel leuke en makkelijk te maken traktaties, succes...
 
Hoi,
Ik ga cake in een boterkoekvorm bakken, dan heb je een groot beschuit. Dan boter gemixt met gestampte muisjes er op smeren en bestrooien met muisjes. Had ik gelezen in 'de boodschappen'. Je kan het makkelijk invriezen, dus nu alvast maken, dan heb je er na je bevalling geen werk aan. Ik ga er meerder bakken, dan hoeven we geen beschuiten te smeren in de kraamtijd, alleen maar punten van de cake te snijden:) En ze bestrooien, want wij weten het geslacht nog niet.
Liefs,
Mar
 
Terug
Bovenaan