Geboortje kaart incl kraamfeest aankondiging

<p>Hallo allemaal!</p><p>24 weken zwanger nu en druk bezig met het uitzoeken van een geboorte kaartje.</p><p>Omdat wij de kraamvisite willen beperken, gaan wij een een kraamfeest organiseren. Ik ben namelijk een maand na de geboorte jarig, ik zie het mooi als twee vliegen in 1 klap.</p><p>Natuurlijk houdt ik er rekening mee dat ik niet fit ben na 4 weken daarom wil ik onder aan het geboorte kaartje heel simpel zetten:</p><p>Naam van ouders / adres </p><p>Wij houden een kraamfeest - uitnodiging volgt</p><p>Dan kunnen we namelijk zelf even kijken wanneer we precies alles willen vieren. Ook onze mobiele nummers zetten we er niet bij. Iedereen die een kaartje krijgt heeft ook ons nummer.</p><p>Wat vinden jullie hier van?</p><p>Is de hint duidelijk dat we geen kraamvisite willen <br />Of is dit te kort af. Zie graag jullie input tegemoet!</p>

Wij hebben op het geboortekaartje ook direct de uitnodiging voor het kraamfeest gezet. 7 weken na de geboorte. Alleen familie en goede vrienden zijn nog "extra" op kraamvisite geweest, de rest allemaal op het feest! Ben heel blij dat wij het op die manier gedaan hebben 

Wij hebben op het geboortekaartje ook direct de uitnodiging voor het kraamfeest gezet. 7 weken na de geboorte. Alleen familie en goede vrienden zijn nog "extra" op kraamvisite geweest, de rest allemaal op het feest! Ben heel blij dat wij het op die manier gedaan hebben 

Kijk dat idee had ik dus ook. Maar ik wilde nog geen datum vast zetten en ook geen bijlage. Letterlijk alleen de zin... Wij houden een kraamfeest – uitnodiging volgt

Ik vind t wel een goed idee om het op zo'n dergelijke manier te doen. 
Tekst is wel wat kortaf. 
Ik zou dan zeggen in de trant van:
We houden een kraamfeest. De uitnodiging hiervoor komt later. 
Of 
We geven een kraamfeest. De datum en uitnodiging volgen later. 
Komt op t zelfde neer, maar oogt minder kortaf. 

Terug
Bovenaan