geboortje kaartjes

en zijn jullie al bezig met de geboortekaartje bij ons gaat mijn broertje die zelf maken heeft hij bij mijn andere 2 kinderen ook gedaan en bij de kinderen van mijn zusje ook
is wel heel erg leuk want je krijgt een geboortekaartje die niemand heeft en het scheeld een heel hoop geld vindt ik ook wel belangrijk

Datdoe ik ook! Ik heb n eigen reclame / fotografie bureautje. Mijn kaartjes zijn klaar, maar ja als je t voor jezelf maakt blijf je perfectioneren en iedereen verwacht ook heel wat. Heb voor mijn omgeving ook al tientallen kaartjes gemaakt.

Mocht iemand nog interesse hebben dan hoor ik t wel!

En idd, het aller leukste is dat je zelf helemaal bepaalt hoe je kaartje eruit ziet en niemand anders dezelfde heeft!

X

Heb n leuke gezien op koningkaart.nl maar weet niet van welke collectie die is. Kan die verder nergens vinden. Op de achterkant staat alleen by sam. Maar kan er verder niets over vinden.

Hey frummel, dat is even afhanjelijk van wat je wilt. Meestal ligt een compkeet nieuw ontwerp rond de 25euro maar dan heb ik ook t drukwerk erbij. Losse ontwerpen zit je ietsje hoger. Wat zou je willen?

X kim

Terug
Bovenaan