Geboortjecadeautjes..

ja hier wel ,naja kinderen willen natuurlijk wat uitdelen ,denk zelf aan een klein flesje met blauw/witte snoepjes erin ,en bestel ik extra ook voor de kraamvisite ,maar op is op

ik vond het aan de ene kant overdreven maar aan de andere kant.... ik vind het enorm leuk om een aardigheidje te geven en krijgen doen we toch wel :).

ik wilde een klein zeepkettingkje maken met daaraan 2 stukjes zeep en iets kleins met blauwe/ witte lintjes en de naam van het kindje op een kaartje. Gewoon een leukigheidje.

Uitdelen op school is wel erg leuk, ik heb verder nog geen kinderen dus daar hoef ik me nog niet druk over te maken.

Ik wilde ook iets originelers dan beschuit met muisjes hebben jullie daar een idee over??
Pas zag ik hele leuke kleine chocolaatjes met daarop blauw of roze lekkers.

zelf heb ik bij pepermunthartjes gekocht in blauw en wit.. deze per 10 in folie gedaan en een leuk blauw lintje erom... in een grote witte mand gezet met een blauwe handdoek erin.. ziet er leuk uit en hier is dat ook wel de gewoonte om wat mee te geven aan je kraamvisite... heb er ruim honderd gemaakt en ben rond de 15 euro kwijt dus dat valt mee...

ik heb zelf nog geen kinderen maar werk op de een dagverblijf dus misschien wat leuke ideetjes voor traktatie voor je andere kinderen.. is trouwens wel heel leuk voor het oudere kind en laat het ham.haar zelf mee maken voelen zichzelf belangrijk en krijgen dan ook aandacht...

Lange vingers met aan 1 kant boter met muisjes..
Cupcakes bakken en dan glazuur met muisjes erop..
van papier een heel grote beschuitmaken en dan voor alle kinderen van de klas snoepmuizen erop
en laat je kids mee bedenken

leuke ideeen zeg voor je kinderen om uit te delen... helaas ben ik zelf in de vakantie uitgerekend en kan ze het niet echt uitdelen op school.. ze moet nog 4 worden in de zomervakantie.. dus lijkt het buiten de boot te vallen..

Bij haar bevalling heb ik niks gedaan dan alleen beschuit met muisies... Vind het niet zo nodig.. maar is dan misschien wel leuk voor Sharon om dan toch nog wat uit te delen...

Terug
Bovenaan