Geboortjekaarjes

Ha meiden,

Zijn jullie al aan het nadenken over de geboortjekaarjes? Bij Rens hebben wij de kaart zelf gemaakt, misschien doe ik dat nu weer.... Hebben jullie leuke ideeën of websites waar je creatief bezig kan zijn?

Maken julie de kaartjes zelf of zoek je ze uit en bestel je dan?

Xxx Sam

Hey Sam,

Had al gereageerd op je vorige topic met de vraag wat je gaat doen i.v.m geboorte kaartjes maar ik lees nu dat je er ook nog niet echt uit bent. Ik heb wel al even zitten snuffelen maar ben er ook nog niet uit.

Laat je het even weten als je een leuke site hebt gevonden ofzo? Vind het zelf namelijk ook wel prettig om het 'echt' te zien dus bv boeken halen met voorbeelden en lekker doorsnuffelen.

Liefs Lynn.

Als je bij de eerste zelf het kaartje hebt ontworpen zal ik dat bij de tweede ook doen. Ik ben best crea bea maar wij gaan lekker in boeken neuzen. Heb toen ik net zwanger was al op internet geneust en wat proefdrukjes aangevraagd. Hoe lang van tevoren moet je de kaartjes eigenlijk bestellen?

Pffff, ik vind het ook zo moeilijk. Ben crea, dus iedereen zei al maak je kaart zelf, maar ergens weet ik het niet. Nu op internet aan het rondkijken of onze smaak er tussen zit. Zoveel verschillende kaarten en ook zoveel verschillende prijzen.

Wil je idd laten weten als je een leuke site hebt gevonden?

liuefs, x

hey meis

wij hebben 1 gekozen op baby-cards.nl en naar onze smaak gemaakt. ik ga der echt niet aan beginnen om het zelf te maken wat een werk hahahah. maar wel heel leuk natuurlijk

xxxx

Ik heb zelf 1 ontworpen op poobies.nl
Staan ook heel veel voorbeelden op...
Als geintje voor mijn vriend even proefdruk besteld en dat gaat em nu ook worden...

Wauw, wat goed dat je daar al mee bezig bent! Hier echt nog totaal niet... Eerst maar eens op reis, dan de 20 weken echo en vervolgens maar eens over namen gaan praten hebben we besloten :)

Als we weten wat het is, scheelt het de helft van de discussies qua namen!

Veel plezier met zoeken en als je leuke dingen hebt gevonden, horen we het natuurlijk graag!!

Terug
Bovenaan