hoera geboren djenischa tamara op 28 feburari om 3:25 ze weegt maar 2840 gram en is 48 cm lekker klein poppetje dus. alles is ok met haar en met mem ook. ik had een super snelle bevalling werdt rondt 2 uur wakker ben ik effe gaan plassen en daarna klreeg ik weeen om de 2/3 minuten stuk of 3 toen om de 1 minuut en halve minuut 2:20 knapte het vruchtwater en de slijmprop eruit en toen ben ik maar effe weer gaan liggen op bed boven toen heb ik de vroedvrouw gebeld om kwart voor 3 toen weer na benden gegaan na de wc grote boodschap gedaan dan toen weer na boven om baby kleertjes en de kraam doos toen heb ik de glazen slaon tafel nog effe schoon geboend entoen weer na boven om mijn kussen en dekbed te halen maar toen ik weer naast het bed stondt om het te pakken voelde ik haar hoofdje al komen ik denk wat zal ik doen liggen en bevallen en toen hoorde ik ook een auto buiten op de rond weg om het dorp ik dat zal vroedvrouw wel wezen ik wacht wel snel na benden dus met de kussen en dekbed heb ik de kussen op bed gegooid onder tussen weer een weee ik denk benen bij elkaar houden en toen hoorde ik de vroedvrouw ook al aan komen rijden en parkeren maar toen had ze lang werk ging ze na de buren 11 en 13 de deuren van hun zitten aan de straat kant en de mijne op de zijkant ik denk onder tussen schiet op kom binnen ik had de deur al lang open staan toen kwam ze binnen en liep ze de trap op ik roep ik lig hier toen zei ik doe je handschoen maar aan en zei de doptone erop en voelen hoe ver het was maar toen kwam het ook al zegt ze ga maar op je zei ik zeg ik wil op de rug en toen was het vloep en was ze dr om 3:25. ik had dus nog wel wat minuutjes eerder kunnen bevallen maar dan had ik het alleen moeten doen ik denk heb ik ook geen zin. was niet uit gescheurd of andere manken menten. de kraamverzorgster heb ik de wacht ook aan gezegd na 2 dagen en 2 verschillende vrouwen kan ik ook niks mee en ik kan alles zelf wel net als gewoonlijk draai al weer vol op heb het alleen wat drukker nu met borstvoeding en luiertje geven.