Geboren: Eline

A

Anoniem

Guest
Om 04.16 uur is onze dochter Eline geboren, na een razendsnelle bevalling van nog geen vier uur. Kerngezond en maar liefst 4680 gram. Ze ligt nu heerlijk te slapen, en ik ga dat zo denk ik ook maar even doen.

Voor de dames die morgen een keizersnee / inleiding krijgen, heel veel succes!!!!

Simone

Hoi Simone,

Gefeliciteerd met je dochter. Leuke naam trouwens.

Wat een voorbeeldige bevalling dat wens ik iedereen toe. Ga maar lekker even uitrusten dat heb je vast wel verdiend.

veel liefs van Martiene

Van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter Eline! Geniet van je kleine meid en heel veel geluk gewenst!
Groetjes, Hanneke

GEFELICITEERD! Met jullie dochter! Leuk om die berichtjes te lezen dat er een kleine is geboren.

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Ze is ook lekker op tijd geboren en nog een snelle bevalling ook. Hoop dat verder alles goed is gegaan en rust nu maar lekker uit en geniet van  jullie wondertje.

Groetjes Elise

wow flinke meid zeg!! genietse van je kraamtijd en je meisje, geef ze maar een dikke knuffel van mij!

GEFELICITEERD!!!! Jemig Simone, das een razendsnelle bevalling, ik hoop dat ik het je na doe.
Mooie naam trouwens. Ga maar lekker rusten en genieten.

Groetjes Miriam (38+2)

gefeliciteerd,fijn dat alles zo goed gegaan is, en wat een prachtige naam.
groetjes saskia

Terug
Bovenaan