Geboren Isa!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Na 41 weken en 1 dag is op 2 november onze dochter Isa geboren! Haar grote broer werd ook na 41,1 geboren en dat is wel toevallig. Ze woog 3990 gram en net 50 cm lang.Een lekkere stevige meid.

Mijn vorige bevalling was echt een drama (ruggenprikken die niet werkten, 37 uur en wee-opwekkers, vacuumpomp...) en daardoor zag ik heel erg op tegen deze bevalling.

Maar dat was nergens voor nodig in 1 uur en 20 minuten was Isa geboren! Ik werd 's nachts om 01.50 uur wakker met kramp in mijn buik en bloedverlies. Maar kramp ging weg en ben weer in bed gaan liggen. Om 02.45 uur werd ik wakker met weeen die heel heftig waren en slecht weg te zuchten. Na 20 minuten ouders gebeld om de oudste op te halen en daarna de verloskundige. Die hoorde mij op de achtergrond en zei dat we naar het ziekenhuis moesten komen. Ik had toen al het gevoel dat ik moest poepen dus liep ik van het bed naar de wc de weeen op te vangen. Achteraf bleek dat ik toen al persdrang had. Dus in 20 minuten van 2cm ontsluiting die ik de week ervoor al had naar volledige ontsluiting. Is niet zo raar dat ik het heftig vond. Ik was om 03.45 in het ziekenhuis en om 04.02 is onze kleine meid geboren. Wel met een knip omdat het zo hard ging maar daar heb ik gelukkig deze keer weinig last van gehad

Met Isa gaat alles goed het is een heerlijk meisje.
Alleen met mij gaat het een minder, ik ben deze week al 4x in het ziekenhuis geweest. Sinds dinsdag heb ik getromboseerde aambeien, klinkt heftig is ook heftig. En  deze moeten ze steeds opensnijden. Ik ben gisteren zelfs 2x  geweest en toen kon ik ook alleen maar huilen.  Gelukkig gaat het vandaag  met flink wat pijnstilling een stuk beter en ik hoop ook dat ze niet meer  opkomen. We hebben zelfs extra kraamuren gekregen omdat ik nog niet zelfredzaam ben. Ik kan alleen maar lopen en liggen want zitten is uit den boze.   Ik probeer het maar positief in te zien en hopen dat ik het ergste heb gehad.

Het is weer een flink  verhaal geworden maar ik merk ook dat ik het prettig vind om het allemaal even op te schrijven. Iedereen een heel fijn weekend en geniet van alle kleine wondertjes.

Cindy

Hey Meid

ten eerste van harte met je meissie!!!!
maar jeetje wat balen dat je zoveel pijn hebt! lijkt me erg vervelend!!
sterkte ermee en hoop dat je heel snele volledig kan gaan genieten!!
Liefs Jenny (Ismay 05-07-2005,  Noa Lyn 10-07-2007, Senna 13-10-2008)

Dat klinkt als een hele fijne bevalling. Heb je het allemaal nog een beetje kunnen volgen?? Bij mij duurde het 3,5 uur, en ging het zo snel dat ik het pad een beetje kwijt was.
Wel heftig dat je nog steeds niet kunt zitten!!

Gefeliciteerd en genietse (en hoop dat je snel weer de oude bent)

gr. Petra

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Isa!
Vervelend zeg dat je achteraf zoveel pijn hebt, hopelijk gaat dat snel beter!

Geniet er van en laat je goed verwennen!
Groet,
Anne

Hoi Cindy

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Fijn om te horen dat he met haar goed gaat. Dat is alvast 1 zorg minder. Rot dat het met jou niet zo goed gaat en dat je veel pijn hebt (gehad). Goed dat je nog extra kraamzorg krijgt dan maakt dat het in je hoofd iig rustig blijft. Er is dan tenminste iemand die goed voor je kindjes kan zorgen nu je dat zelf nog niet kan.

Heel veel sterkte en geniet, zoveel je kan,  van je prachtige dochter.

Groetjes Belle

Gefeliciteerd met Isa!!!
Weer een gezond meisje geboren!
Wat naar dat je zoveel pijn hebt van die aambeien, hopelijk is het nu snel over.

Sterkte en geniet ze van je dochter.
Groetjes, Michele (mv Dimas, Luna en Manoe 27-09)

Van harte met jullie dochtertje ISA!
Prachtige naam!

Sneu voor je dat je zo veel last hebt van aambeien, Hopelijk is dat snel genezen en kan je nog meer gaan genieten van je gezinnetje!

Liefs, Billie
Mama van Quinten (29-11-2006) en Lois (17-10-2008)

Hoi,

Dank jullie wel voor de felicitaties en lieve reacties. Het gaat gelukkig een stuk beter nu. Vrijdag nog op wondcontrole geweest en moet dinsdag weer. Dus nu maar hopen dat die krengen weg blijven.

Nog een fijne dag!

Cindy

Terug
Bovenaan