Geboren: Linn!

Hoi (bijna) mede-moeders!

Op 10 juni is onze dochter Linn geboren!
Een prachtig meisje van 3060 gr. Ze kwam ter wereld na een voorspoedige maar wel heel pittige bevalling. De hele donderdag had ik al last van mijn onderbuik en onderrug. 's Avonds werd dit erger, maar ik herkende het niet als weeen. Het was met name een constant zeurende pijn in mijn onderrug, met af en toe een extra vlaag. Maar niks niet regelmatig. Geprobeerd te slapen, maar dat zat er echt niet in! Om een uur of 1 's nachts geconstateerd dat het dan toch wel weeen zouden zijn, het kwam inmiddels redelijk regelmatig. De twijfel kwam omdat ik het voornamelijk in mijn rug voelde, en niet in mijn buik. Nu ja, het werd steeds heftiger en om 8 uur 's ochtends meette de verloskundige 4 cm ontsluiting en ze zou om half elf terugkomen. Om 9.15 heb ik haar echter met spoed terug laten komen! Zoveel pijn.. had inmiddels 8 cm. Nu was het wachten op de kraamhulp die van ver moest komen. Zodra zij er was mocht ik persen. Met ruim een half uur was dit wondertje er! Heb dus bijna alleen rugweeen gehad, die echt vreselijk waren. De buikweeen kreeg ik wel weg, maar die rug...

Nu, Linn doet het fantastisch! Poept, plast, slaapt en is gewoon een heerlijk meisje. Ook ik voel me prima.

Lieve mama's, heerlijk gekletst hier op het forum. Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes en voor degenen die nog wachten: heel veel succes en genieten daarna! Dat doen wij ook volop, kan de hele dag naar haar kijken ;)

Liefs meike

Gefeliciteerd!!
Fijn dat alles zo goed gegaan is en dat je nu heerlijk kunt genieten!
Het moet wel gek geweest zijn om zoveel rug weeën te hebben, je verwacht het toch in je buik he...
Nou, geniet nog maar lekker van jullie dochter!

Terug
Bovenaan