Geboren: Lynn (10-10-2008)

Wij zijn vanmorgen de trotse ouders en grote broer geworden van een dochter: Lynn!! Ze is om 11.08 uur thuis geboren. Ze weegt 3960 gram en is 52 cm. En helemaal gezond!!

Gisterenavond (op de uitgerekende datum) zijn de vliezen gebroken. Rond 1.30 uur vannacht begonnen langzaamaan de weeën. Rond 5.00 uur werden ze echt heftig. Om 7.00 uur kwam Wivina kijken en ik had 3 cm. Tegen 9.30 uur had ik 4 cm.  Lynn wilde alleen niet indalen. Ze zou nog even een kraamvisite doen en zou daarna weer naar ons komen. Tegen 11.00 heb ik Lex gevraagt om haar te bellen want ik voelde Lynn zakken. Om 11.00 uur was Wivina er en 8 min. later is Lynn geboren. Op het laatst ging het dus best snel. Helemaal super hoor zo'n bevalling in vergelijking met die van Dean! Hij is trouwens erg trots op z'n zusje Lynn.

Overigens blijkt dat de uitgerekende datum niet klopte. Lynn heeft een heel droog huidje, geen huidsmeer en is al aan het vervellen.

Nu gaan we lekker genieten met z'n vieren!!

Groetjes,
Nelly.

o meisje wat ben ik blij voor je dat het zo goed is gegaan.
En wat een mooie naam zeg.
Heel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje
En we komen haar snel bewonderen hoor.
Geniet maar heerlijk van haar en je kraamtijd.

Liefs Ilse, Danique en Fay

Super, super, super!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lynn!!
Wat geweldige bevalling heb je gehad (voor zover je dat kunt zeggen van bevallen), en zo snel alweer hier op het forum!

Geniet er van en je weet het....wij willen foto's!

Ellen mv Julian

Hoi Nelly, wat geweldig voor jullie, echt heel erg leuk. geniet er maar lekker van, en laat je maar eens lekker verwennen door de kraamhulp.   Ik wens jullie het allerbeste! groetjes Wendy

Hiya Nelly!

GEFELICITEERD! En van harte welkom Lynn. Laat je maar door je broertje vertellen hoe alles werkt in babywereld, hij gaat je vast geweldig helpen.
Wat een goed nieuws!

Ajuus, ilja

Hoi hoi,

Nogmaals gefeliciteerd met jullie dochteren zusje Lynn.
Hele mooie naam!!
Fijn dat je gewoon thuis bent bevallen en dat deze bevalling beter is gegaan dan bij Dean.

Geniet samen maar van jullie mooie meid!

Dikke knuffel van Marieke en Lyanne

Geweldig leuk nieuws, Nelly! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lynn! Mooie naam ook die jullie hebben gekozen voor de kleine meid. Fijn dat nu het grote genieten kan beginnen!
Lekker even op  die roze wolk zitten met zijn vieren!!
Groetjes Laura en  Thom

Terug
Bovenaan