geboren met 31 weken

Hallo anoniem,ik zie net pas dat je nog een reactie had gezet onder de mijne.
Mijn dochter is met 30.6 met spoed met een keizersnede gehaald. Nu alweer 3,5 en ik kan alleen maar zeggen wat een kanjer is het geworden. Tot nu toe niets te merken en verwacht het nu ook niet meer. Een echte vechter vanaf het begin en nu erg voor in alles. Zware jaren gehad,maar nu heeft het een plekje en wil ik graag nog een kindje. Je kunt,als je wilt,best nog wat terug schrijven. Ik weet namelijk als geen ander dat het fijn is om met een lotgenootje te praten en dat het vreselijk is om mee te maken ? Het lijkt mij voor de rest van de lezers fijner als je het dan een naam geeft en onder de "lees of plaats reactie" verder gaat.Zo hoeft niemand die het niet wil mee te lezen.Nou,ik kijk af en toe of je nog hebt geschreven !!! XXX
 
Hoi,

Waar kan ik die stukjes van jullie vinden? Ben namelijk ook erg benieuwd. Zelf ben ik vorige week compleet onverwacht en supersnel bevallen met 31 weken en 4 dagen. Ik zit nu dus nog in die ziekenhuisperiode. De kleine ligt ondertussen al wel in een normaal ziekenhuis. Maar ik heb nog geen flauw idee wat met te wachten staat.
 
Terug
Bovenaan