ik ben erg laat....maar had eerst andere bezigheden...maar zaterdagmorgen om half 12 is onze zoon dan eindelijk geboren
4400 gram en 55 cm...een beer van een kereltje;-)
de bevalling was kort maar krachtig
ben snachts om half 2 begonnen....had 3 cm ontsluiting en met de vk besloten om naar t zh te gaan...en t vruchtwater door te prikken.....dan gaat t altijd snel
bij mij dus niet de weeen namen in kracht af
om 11 uur ben ik aan t infuus gekomen om de weeen weer op te wekken
1 drup en ik had ze...ging op bed...en half 12 was hij er
we moesten 48 uur in t zh blijven...omdat ik medicatie heb geslikt in de zwangerschap
het gaat super goed...maandag mochten we naar huis en nu genieten we met volle teugen van ons kereltje
voor de dames die nog moeten...heel veel sterkte....en de anderen...geniet...want voor we t weten is de kraamtijd voorbij;-))
4400 gram en 55 cm...een beer van een kereltje;-)
de bevalling was kort maar krachtig
ben snachts om half 2 begonnen....had 3 cm ontsluiting en met de vk besloten om naar t zh te gaan...en t vruchtwater door te prikken.....dan gaat t altijd snel
bij mij dus niet de weeen namen in kracht af
om 11 uur ben ik aan t infuus gekomen om de weeen weer op te wekken
1 drup en ik had ze...ging op bed...en half 12 was hij er
we moesten 48 uur in t zh blijven...omdat ik medicatie heb geslikt in de zwangerschap
het gaat super goed...maandag mochten we naar huis en nu genieten we met volle teugen van ons kereltje
voor de dames die nog moeten...heel veel sterkte....en de anderen...geniet...want voor we t weten is de kraamtijd voorbij;-))