Geboren op 13 September onze dochter: Kayleigh

Hallo Meiden.
Even laten weten dat ik dinsdag ben bevallen van onze dochter Kayleigh.
Ze is om 03:03 uur geboren met een gewicht van 3460 gram en 51 cm lang.
Alles zit erop en eraan.

Mijn bevalling was SNEL.
Ik begon om één uur dat ik naar de wc ging met diaree en slijmverlies en naderhand heb ik te horen gekregen dat dit het begin is geweest.
Half twee kreeg ik last van kramp nog niet vanuit gaand dat dit een wee moest zijn, na tien minuten kwam dit weer en na 6 ook weer.
Ik mijn man wakker gemaakt en gezegd volgens mij is het begonnen.
Omdat we met de laatste controle hadden gehoord dat ze nog niet helemaal was ingedaald hadden we voor de zekerheid de VK gebeld.
Die vroeg hoe hevig de pijn was en dat ik met ademhaling het moest weg puffen. Waarschijnlijk was het indalingsweeën en zou het wel overgaan, moesten het een uur aankijken en dan weer terugbellen als het niet over was.
Eigenlijk snel daarna begon de pijn steeds heviger te worden en de krampen (weeën ) sneller achter elkaar en binnen een kwartier hing mijn man alweer met de VK aan de telefoon omdat ik het hoofdje voelde.

Heel snel was de VK bij ons thuis, ze zei ga op je rug liggen dan ga ik voelen.
Zij gevoeld en is had dus al 10 cm ontsluiting.

Ze had voor de zekerheid ook maar even een ambulance gebeld en die waren ook na 10 minuten aanwezig.

Het is allemaal als een soort achtbaan gegaan heel snel ook met de persweeën.
Om 03:05 uur lag ze bij mama op haar buik.
En nu genieten we van onze prachtige dochter.

Voor wie nog moet wens ik ieder veel suc-6 en wie ook al een zoon of dochter heeft Gefeliciteerd.

Terug
Bovenaan