geboren op 7-1-2011: Brent!!!

Afgelopen vrijdagavond om 18:19 uur is onze derde zoon geboren. Hij heet Brent Mats. Na drie keer strippen (maandag, woensdag en vrijdag), moest ik op vrijdag naar het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk. In de wachtkamer begonnen toch de weeen. Tijdens controle zei de VK dat ik nog naar huis mocht voor de bevalling, maar dat ik ook mocht blijven zodat ze eventueel de vliezen konden breken. Ondanks mijn grote wens om thuis te bevallen, kon het mij allemaal niets meer schelen. Ik ben naar de afdeling gegaan. Daar hebben ze mijn vliezen gebroken en na een heftige weeenstorm is Brent geboren. Binnen 3 uur na de eerste wee en binnen 1,5 uur na het breken van de vliezen. Zo snel, zo onwerkelijk! Ik heb een nachtje in het ziekenhuis moeten slapen vanwege de hoge bloeddruk, maar toen die was gedaal, mocht ik zaterdagochtend naar huis.

Ik zat al ff te wachten tot je het bericht zou posten! had je al een tijdje gevolgd zeg maar!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Mooie naam ook!

Geniet van de kraamtijd en van jullie gezinnetje met 3 mooie mannetjes...

Liefs Ann (maart-mamma)

Gefeliciteerd Annemieke!!!!
Wat een goed nieuws. En een voorspoedige snelle bevaling. Gaat je herstel een beetje?
Geniet van al je mannen en vooral natuurlijk van de kleine Brent.

Veel liefs, Irene

Terug
Bovenaan