Geboren: RUBEN BENJAMIN

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik wilde even melden dat ik sinds 5 dagen de trotse mama ben van ons zoontje Ruben.
Hij is precies met 37 weken ter wereld gekomen, na een bevalling van ruim 7 uur.
Alles erop en eraan en het is een prachtkereltje.

Liefs van Marinte

Hai Marinthe

Proficiat! Zal wel even wennen zijn voor je. Ik hoop dat je positief terug kijkt op je bevalling! Mooie naam trouwens! Ruben stond ook tot het laatst in onze lijst, maar we hebben toch een andere gekozen omdat mijn man Ruben niet de mooiste naam vond en een andere naam beter bleef hangen bij ons.

Ik wens je een fijne kraamtijd!

Rosanne 31+3

dank je Rosanne,

Ik geniet  zeker en moet ook zeggen dat ik een schat van een kraamverzorgster heb. Wel lastig om alles uit handen te geven en gewoon lekker niks te doen hahaha

Liefs Marinte

Hai,

Van harte gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan.

Groetjes  Sandra

Gefeliciteerd met je zoon!!!

Jullie hebben een mooie naam gekozen. Mijn broertje (22 jaar) heet Ruben Melvin Benjamin!! Geniet ervan!!

Van Harte Gefeliciteerd met je zoon!!
Ik vind de namen die je hebt gegeven erg mooi.
Wist je dat beide namen voorkomen in de bijbel en dat het namen zijn van de 12 stammen van Israel? Ruben is de oudste en Benjamin de jongste.
Ik weet niet of je dat bewust hebt gedaan maar het is wel erg grappig.

Geniet van je zoon en alvast hele fijne feestdagen toegewenst.

Groeten,
Marge (33 wkn)

hallo allemaal,

bedankt voor de leuke reacties enne marge, we vonden het gewoon leuke namen, maar weten dat het idd bijbelse namen zijn. Het is in dit geval eigenlijk gewoon toeval. hahahaha
Ruben stonden we gelijk achter als eerste keus en als roepnaam en Benjamin omdat het de kleinste betekent en we dat daarom als 2e naam kozen.

Lliefs Marinte

Terug
Bovenaan