Geboren: Tigo !!

Hallo!
Ik heb niet veel mee gedaan op het forum maar wel veel mee gelezen. Ik wil jullie dit toch even laten weten....
Met 35 weken en 5 dagen is onze kleine man geboren.  ( 30-06-08)  Hij heet Tigo Lucas.
Na een bevalling van 4,5 uur hoefde Tigo niet in de couveuse. We zijn 4 nachten in het ziekenhuis gebleven en vandaag mochten we naar huis.
Zijn glucose was goed, hij at goed en zonder de zonde, mag zonder kruikje slapen en zijn gewicht is goed. Bij geboorte was het 3030gr. niet slecht voor een primatuurtje he?!  

Ik wens iedereen een heel fijne (kraam)tijd toe en geniet ervan !!

Groetjes Chantelle

Hoi chantelle,

Van harte met de geboorte van jullie zoon !!! wat fijn dat alles goed gaat en dat jullie lekker thuis zijn. een heel mooi gewicht inddd.
ga volop genieten.

xx bambi
38+6 wk

Hoi Telletje,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje, fijn dat alles goed is en ik zou zeggen lekker genieten van de kleine uk!

Groetjes,

Puk

Hé Chantelle,

Gefeliciteerd met jullie Tigo! Wat fijn dat hij al zo snel naar huis mocht en weinig in de couveuse heeft gelegen: een sterk jongetje!

Geniet ze!

Kaskes

P.s. Het is zeker een groot kind: onze dochter was met 39 weken een stuk minder zwaar, haha!

Hoi Chantelle,
Gefeliciteerd met Tigo. Fijn dat hij het zo goed doet als te vroeg geborene. En dat jullie alweer naar huis kunnen. Perfect! Leuk al die geboorte berichten nu....
Groetjes,
Monika

Hoi hoi,

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Tygo!
Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dat hij al lekker thuis is.
Heel veel geluk met de kleine man en geniet ervan!

Liefs, Miranda

Terug
Bovenaan