Geboren!

Hallo allemaal, ik wil even melden dat ik ondanks dat ik maartmamma zou worden ik op 13 februari 2013 bevallen thuis van een prachtig meisje genaamd ISA JOHANNA ANTHONIA !! met 37 weken en 5 dagen, isa weegt 3540 gr en 53 cm lang, erg mooi en veel zwart haar en donkere ogen.. ze is nu inmiddels al weer 4 dagen oud... wat gaat de tijd snel.. jullie allemaal succes met jullie zwangerschap en bevalling!!
xxx marjon en isa
 
Van harte gefeliciteerd! En prima op tijd: alles tussen 37 weken en 41 of 42 weken is prima toch? Lijkt me heerlijk, al met bijna 38 weken bevallen :D, onze oudste 2 waren met iets meer dan 42 weken en onze derde "al" met 41 weken ;). Geniet van jullie schatje!
 
Wouw! Heerlijk zo vroeg binnen de 5 weken dat je thuis mag bevallen al geboren! En prima op tijd aan het gewicht en de maat te zien!!! Hoeveelste kindje is dit voor jou? (Heb er zelf al twee die beiden na de uitgerekende datum kwamen en hoop stiekum dat deze eerder of precies op tijd komt)

GEFELICITEERD en geniet maar lekker: het gaat zooo snel!

Liefs
 
dit is ons eerste kindje, bevalling van 5,5 uur totaal.. dus erg snel, het werd onverwachts toch thuisbevalling ipv poliklinisch omdat de ontsluiting zo snel ging, na de bevalling als nog naar ziekenhuis gemoeten omdat placenta niet meekwam.
 
Terug
Bovenaan