Gebriken nachten

Sjonge zeg, mijn dochter sliep na drie maanden lekker door, maar sinds de vakantie, alweer zes weken geleden, is ze steeds om 2.00, om 3.00 en om 4.00 uur wakker. Ik word hier erg moe van.
Wat zou het kunnen zijn?
 
hoi ik weet het ook niet maar zit met precies het zelfde probleem we zijn op vakantie geweest en toen werd hij om 3 uur wakker en nu 5 a 6 keer per nacht. weet het ook niet en het breekt best op vind je neit
 
hoi, hoe oud zijn die van jullie dan? mijn dochter is 8,5 maand en wordt ook geregeld snachts wakker( zei sliep ook met 3 maanden al door). nu gaat het gelukkig wat beter 19.00 bed en 7.15 wakker maar de ene dag is de andere dag niet bij ons, bij haar lag het waarschijnelijk aan de tanden( denken we) maar niks is zeker want na de uitgebroken tanden deed ze het nog steeds. maar nu jullie verhalen zo bekend klinken ga ik twijfelen bij mijn is het ook begonnen nadat we terug van vakantie waren gekomen( center-parcks)heeeeel vreemd mischien is de regelmaat wel zoek?. het is toch anders op vak en je kijkt niet zo nauw!! maar ik weet; je wordt er moederloos van...
 
ja idd mijn zoontje is 4 maanden en sliep al na 2,5 maand vanaf 21.00 uur tot 7.30 uur. en voordat we op vakantie gingen heeft hij flink de griep gehad (dus ook uit zijn ritme) en toen een weekendje weg werd hij om 3 uur wakker en dan on 6 uur weer of zo en sinds dien is het hopeloos. ik denk zelf misschien ook tanden maar dat is vroeg ik zie wel witte puntjes maar weet niet of het tandjes zijn. af gelopen nacht is hij wel 7 keer wakker geweest en daar word je erg moe van. hebben jullie tips?
 
zoals ik gisteren melden ging! het goed maar vanacht is het weer prijs geweest, om het uur wakker, 11, 00.30,3.30, 4.30, 5.30 toen was ik het zat heb haar opgepakt en in de woonkamer gezet( in kinderwagen), dan hoor ik haar niet( 8,5 maand is toch nietr normaal) Toen werdt ze om 7.00 weer wakker IK BEN GEBROKEN. IK HOOP DAT ER TIPS KOMEN...
 
Hoi Daantje,

Wat doe je dan als je dochter wakker wordt? Ga je er elke keer meteen naar toe? OP die manier wordt het natuurlijk gewenning. Toch maar even laten huilen misschien de eerste keer dat ze wakker wordt? Nog een voeding geven om 11 uur lijkt me niet meer nodig op haar leeftijd, maar misschien is het een laatste redmiddel? Heeft ze ook een speen? Mijn dochter van 5,5 mnd slaapt sinds dat ze 6 weken is door, maar wordt sinds kort elke ochtend om 5 uur wakker (terwijl ze om 23 uur nog een voeding krijgt!)Soms helpt een speen, soms alleen een voeding.Hopelijk is dit niet het begin van erger.Als je het vermoeden hebt dat het aan de tandjes ligt kun je voor het slapen gaan wat chamodent of dentinox op het tandvlees smeren? Heel veel sterkte en denk er maar aan: OOIT komt het goed.
 
meestal ga ik gelijk naar haar toe,( omdat mijn oudste dan wakker wordt), een extra voeding zal niet helpen ze wil namelijk helemaal geen flessen meer, die van 19.00 gaat er al amper in.mijn dochter sliep ook met ongeveer 3,5 maand door maar ineens veranderde dit( Tot mijn spijt). ze heeft nu twee onertanden en ik gebruik regelmatig dentinox, ik zou echt niet weten wat dit is? trouwens vanacht kwam ze om 4.30 heb haar gewoon laten huilen, maar om het half uur werdt ze weer wakker, heb haar gewoon laten gaan en om 7.00 heb ik haar pas eruit gehaald, ze was helemaal over haar toeren maar we houden maar vol!!!!.
 
Terug
Bovenaan