Gebroken enkel......

<p>Haaay</p><p>Ik ben momenteel 12 weken en 3 dagen zwanger en heb afgelopen zaterdag mijn enkel op 2 plekken gebroken vanwege een flauwval momentje in de Douglas. (Ja echt waar) </p><p>Elke dokter die ik daarna gesproken heb verzekerde mij dat dit erbij hoort en dat het gewoon heel naar en vooral pech betreft.....</p><p>Op de SEH 2 paracetamol gehad voor de pijn en een spalk die voor open was. </p><p>Afgelopen maandag de 12 weken echo gehad en alles gelukkig in orde met de kleine! :)</p><p>Woensdag spalk eraf, nieuwe foto's waarop te zien was dat mijn enkel tot op heden stabiel blijft gelukkig. </p><p>Nieuw gips gehad nu volledig gesloten... Ik heb alleen sinds woensdag enorm last van druk op de breuken en mijn wreef en kan hierdoor niet slapen van de pijn. Ik neem hier en daar een paracetamol in maar durf niet teveel te nemen. </p><p>Voet ligt constant omhoog, zodra die naar beneden gaat voor bijv wc bezoek ga ik volledig door de grond en drukt het gips rondom onwijs. </p><p>Is dit uit zingen met paracetamol of toch weer ziekenhuis/ dokterspost bellen? </p><p>Hoeveel paracetamol mag ik dan innemen?</p><p>Klinkt dit iemand bekend? </p><p>Graag tips!</p>

Wat rot voor je zeg!
Ik denk dat je enkel toch nog wat is gaan zwellen (daarvoor had je de eerste dagen alleen spalk)
waardoor je gips nu veel te strak zit.. Evene zknhuis bellen!
En ja je mag gewoon paracetamol. 3x1000mg mag je gewoon hebben. Ik zou het wel op vaste tijden innemen zodat je een spiegel opbouwt... 8:00u 14:00u en 22:00u
Sterkte!

Dat denk ik ook
Die woensdag moest ik ook voor foto's zonder spalk dat ik gewicht moest zetten op mn voet. 
Ik denk dat die daardoor weer dikker is geworden. 
Tenen gaan nu verdoofd aanvoelen en lijken andere donkerdere kleur aan te nemen en dikker te worden. 
Ondertussen in staat gips er zelf aan te zagen namelijk
Ik ga inderdaad de SEH bellen...
Ookal is het een lastige breuk lijkt dit me toch niet de bedoeling.

Terug
Bovenaan