Gebroken nachten en doorkomende tandjes deel 398!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ben even niet erg actief op het forum, kom er niet aan toe!
- Ik heb gesolliciteerd en ben aangenomen (binnen dezelfde stichting)
- Gebroken nachten, we vermoeden doorkomende tandjes.
- En ook een stukje verlatingsangst.
- In het appartementen complex waar we wonen, zijn ze flink aan het verbouwen, nieuwe keukenblokken, dubbele beglazing, vervangen van ketels enz. kortom een hoop lawaai en Isis slaapt al stukken minder. Als het echt niet gaat mag ze bij oma in kampeer bedje slapen.
- Veel gewerkt afgelopen weken,

That's why,

ik lees wel regelmatig bij. De sfeer is nog steeds okay hier!

Mss iemand nog tips bij die doorkomende tandjes?

Da's minder meid!! tja, vaak komt alles tegelijk!
Ennehhh de tips zijn oudbakken.. ook aflevering 542 volgens mij, maar ik geef ze toch;
dentinox...chamodent... wrijven met je vinger... ijsje laten eten.... knuffelen... en knuffelen... en knuffelen...

Dat was 't wel zo een beetje... succes! en wel leuk dat je die nieuwe functie hebt gekregen!!!

Groetjes Debby

Gefeliciteerd met je nieuwe functie!
De rest is even wat minder, maar aan alles komt een eind, dus ook weer aan deze periode!
Liefs Sil

Gefeliciteerd! Wat lekker dat je die baan hebt.

Wij zijn hier erg fan van chamodent (voor iedere dag) en dentinox (voor als het te erg wordt). En verder veel, heel veel geduld...

Groetjes, KT

Wat leuk die nieuwe functie! Gefeliciteerd!

Tja, en die tandjes en erlatingsangst....pfffff, vermoeiend he?!
De tips zijn al genoemd, en idd heeeeeeel veeel knuffelen en heeeeeeeeeeeeeeeel veel geduld!!! Hahaha, komt allemaal weer goed!

gefeli met je baan! En heel veel sterkte met de verlatingsangst en doorkomende tandjes. Gooi al je moederliefde in de strijd, zou ik zeggen!

hoi hoi

misschien kan je je kindje voor het slapen gaan een paracetamolletje geven als ze dan wakker wordt heeft ze in ieder geval geen pijn en slaapt waarschijnlijk gemakkelijker in .

succes ermee

liefs loesje

Terug
Bovenaan