gebroken nachten

Tess heeft nu al twee nachten dat ze overgeeft. Dus midden in de nacht ons dametje onder de douche (ja lange haren heeft ook nadelen) en de boel verschonen.
Vannacht gelukkig maar 2 keer maar de nacht daarvoor 3 keer.

Overdag merk ik niet zo veel aan haar, ze is wat witjes en het lijkt alsof ze hoofdpijn heeft maar verder niets.
Hopelijk gaat het aan  vannacht wel goed.

Liefs sandra

Och arme Tess en arme mama van Tess! Ik hoop dat ze snel weer opknapt.
Als ze maar goed blijft drinken, dat is zo belangrijk.

Hier krijgt ook iedereen het te pakken. Gister oma en papa, eergister opa, hopelijk blijft het daar bij. Het schijnt te heersen.

Dikke knuffel voor jullie beide.

Liefs Nanda

Oh Sandra, sterkte met je meissie! Zielig is dat toch altijd. Jente heeft gelukkig nog maar 1 keer gespuugd toen hij 1,5 was! Ik weet nog goed dat hij me toen verdrietig aan keek en zei: Mama bah!

Ik hoop dat ze snel opknapt, groetjes Fennie en Jente

He gatsie wat sneu, hoop dat ze snel wwer beter is! Zo vervelend voor zo'n kleintje om te spugen en zeker midden in de nacht! Sterkte en beterschap!

Liefs Monique mv marit en 34 wk+6 dgn zwanger

Hey die Tess, wat is dat nou!! Wordt maar snel weer beter!! Ennuh, vanavond de haartjes in een staartje boven op je hoofdje dan maar, hahaha!!

Beterschap lief klein meisje!

Groetjes Fonske

Wat vervelend, vooral als je niet weet waar het vandaag komt! En ik dacht hetzelfde als Fonsie: staartjes boven op d'r koppie, WHAHAHHA!
Lieve Tess en papa en mama: heel veel sterkte misschien vannacht....

Liefs, marieke

Ach wat sneu.
Sterkte vannacht! En hopelijk snel weer beter.
Wel apart dat het alleen snachts is. Als het nou vannacht weer zo is misschien toch maar even een dokter bellen ofzo.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan