gebroken nachten

Het meiden

Ik slaap al zo een 3 a 4 weken? Echt ontzettend slecht.. ik word er nu echt gek van.. als ik eindelijk in slaap ben gevallen dan word ik altijd snachts wakker.. meestal tussen 3 en 5. Goed dat is op zich niet erg.. dan ga ik naar de wc en ga weer liggen maar dan begint de elende.. ik lig alleen maar te draaien.. er spookt van alles door mijn hoofd waar ik aan denk.. ik moet echt tegen me zelf zeggen doe rustig en ga slapen.. maar het werkt niet! Vannacht ben ik om 3u naar het toilet gegaan en om 4u nog klaar wakker.. mijn maag was erg aan het knorren dus ben naar beneden gegaan en heb een beker limonade gahaald. Daarna ging het hongerige gevoel een beetje weg. Maar ik bleef maar draaien van mijn buik naar mijn rug naar mijn zij en dat rondje zo ongeveer 20x ik ben denk ik pas tegen 7en weer in slaap gevallen. En om half 10 alweer wakker. Ik ben kapot. En dan moet ik straks nog met de honden lopen, de hele middag werken en vanavond nog op verjaardag bij mijn broer...

Dit hou ik toch niet vol?! Ik word er echt gek van.. wat zou ik graag gewoon de hele nacht willen slapen?

Zijn er meer meiden die dit hebben?

Liefs

 
ja heb ik ook...word standaard 's nachts wakker, ga ik al slaapwandelend naar het toilet, dan weer terug mn bed in, en dan.........tsja..lig ik dan..buik liggen kan niet dus van de ene zij naar de andere en dan weer op mn rug..idd ook hoop gedachtes door mn hoofd, knorrende maag..en uiteindelijk val ik weer in slaap!
mn gynacoloog zei probeer afleiding te zoeken zodat je gedachtes stoppen, maak een sudoku, kijk ffies tv..en probeerd dan weer te slapen!
maar hoort er allemaal bij denk, maar vermoeiend is het wel..mijn wekker gaat ook nog eens kwart voor 7 omdat mn meisie naar school moet, en kan er echt niet uitkomen..ga soms daarna ook nog wel eens terug mn bed in.
hopen dat het met 12 weken minder word meid!!!

liefs
 
Ook ik heb er last van. Nou moet ik wel zeggen dat ik altijd al een slechte slaper was maar nu dus nog erger. Mijn vriend is heel druk in zijn slaap en neemt daardoor veel ruimte in beslag waardoor ik op het randje lig. Heb al tegen em geZegt dat als we steaks paar maanden verder zijn en het is nog zo, 1 van onze maar een paar nachten op het logeerbed moet, want dit is niks haha. En natuurlijk s'nachts naar de wc moeten pfff heb ik zo'n hekel aan dan kom ik echt heel moeilijk weer in slaap.
 
Hier ook slechte nachten. Veel wakker, woelen, malle dromen (niet over zw of baby) plassen 's nachts en noem maar op pff. Met nog een kleine van ruim 14 maanden in huis en de dagelijkse dingen zoals boodschappen doen en hond uitlaten dan kan je me 's avonds ook bij elkaar vegen hihihi
 
Hmm ben helaas niet de enige dus..

@elize, ja dat is vervelend dat je er zo vroeg uit moet! Ik ga eens proberen met een spelletje sudoku of wordfeud (dus voor degene die snachts wakker liggen en zin hebben in afleiding haha nodig me maar uit (*renate*) is me naam) wie weet helpt het..

@cloewja
Dat is lastig dat je vriend zo vrij is om het hele bed exclusief het randje in te nemen;) ja wie weet is het even lekker om een nachtje logeerbed te doen en lekker te slapen!

@baby-love
Haha die dromen idd.. ik heb er vannacht al 3 ( hele rare) gehad die ik nog onthouden heb..
Ik red het al niet eens meer om alleen boodschappen te doen.. dat doen we nu samen. En de honden.. in het losloopgebied gaat wel want dan kan ik me eigen tempo aan houden zonder dat er 90kilo aan me trekt maar red geen 2 uur meer..

Liefs
 
Hey Renate,

Ik ben nu 17+1 weken, en ik heb er helaas nog steeds last van. Alleen bij mij is het zo dat ik de eerste uren niet kan slapen en tegen de ochtend in slaap val. Moet zeggen dat dit best zwaar is.
Verder ook die dromen... jeetje, soms vraag ik me af hoe ik erbij kom om zoiets te dromen.
Door dat slaapgebrek heb ik wel al een keer een paniekaanval gehad en doe ik er nu een paar uur over om bijvoorbeeld een slaapkamer te poetsen, terwijl ik er eerst zo klaar mee was.
Maar ja hoort erbij.

In ieder geval wens ik je veel sterkte ermee!
 
@ Renate, wat voor honden heb je en hoeveel? 90 kilo is inderdaad niet niks om aan de lijn te hebben. Wij hebben een zwart/ witte Newfoundander van ong. 60 kilo hahaha. Tijdens mijn vorige zw hadden we er twee..
 
Ohww gaaf zijn die! Dat is ook geen lichtgewicht.
Wij hebben 2 rottweilers een reu en teef dus beresterk samen. Onze reu weegt ong 50 en de teef 40kg. En als mijn reu een paal of boom of grasspriet ziet waar ie tegen aan wil piese dan geeft ie toch uit het niets een ruk. Net ook nog en dan moet ik hem even streng toespreken en dan is het weer over.
Daarom is het fijn als ze loslopen, tenminste geen getrek naar voor en achter en de ander naar links of rechts. Niet dat ze niet netjes aan de riem kunnen lopen hoor, dat gaat prima maarja energie moet er toch ook uitgerend worden...

Liefs
 
Terug
Bovenaan