<p>Hallo,</p><p>Vorige week woensdag zijn mijn vliezen gebroken met precies 27 weken. Ik ben nu 28 weken en 3 dagen. </p><p>De baby zit gelukkig nog steeds in mijn buik. Maar het is niet makkelijk allemaal. Ik heb de eerste dag direct longrijping en weeën remmers gehad. En mocht na 4 dagen naar huis met Thuismonitoring en 3 keer per dag temperatuur opmeten ivm infectiegevaar. En 2 keer per week controle in het amc.</p><p>Sindsdien is er bijna elke dag wel wat waarom ik weer naar het amc moet. Harde buiken, hartje niet goed met thuis ctg en vervolgens in het ziekenhuis wel goed. Bloedverlies. </p><p>Ik lig nu dus weer sinds gister in het amc ivm bloedverlies. En mag, zodra het over is weer naar huis. Al met al is het erg vermoeiend en begint het me echt op te breken. We weten elke dag niet waar we aan toe zijn. En toch hoop ik de 37 weken te mogen halen. Is er iemand die dit herkend? Wie had nog meer vroegtijdig gebroken vliezen en hoe is dit verlopen? Ik hoop gewoon wat ervaringverhalen te lezen want die kan ik niet zo vinden. </p><p>Uiteraard realiseer ik mij dat elke zwangerschap anders is. Dus de ene bevalt uiteindelijk met 37 weken en de ander misschien met 33 bijv dat zegt natuurlijk niets! </p><p>Groetjes</p>