Gebroken vliezen!!!

Jeetje ook al wat spannend zeg! Jij ook héél veel succes en een voorspoedige bevalling gewenst.. Ik ben er zo mee bezig dat ik vanacht drijfnat wakker schrok voelde een straal water langs m'n been lopen maar was ook helemaal bezweet vermoed dat 't dus gewoon zweet was..Meid ga ik jou niet mee lastig vallen je hebt straks een kindje in je armen!

Dankjewel meiden.Voorlopig hebben de weeën nog niet doorgezet.
Net even uurtje op bed gelegen.Wel continu ongi krampen. Vanochtend VK gebeld volgens haar kan het nu ook nog dagen duren (max 72uur)
Schok wel even toen ik dat hoorde.Dacht dalijk zit ik tot zondag te wachten op weeën.
Zowiezo komt ze eind vd ochtend even langs en mochten weeën niet op gang komen dan worden we morgenochtend naar zh gestuurd.

Dus er zit niks anders op dan afwachten pffff

heel veel succes, mijn vliezen zijn gisteren middag gebroken, maar heb weinig last van weeen, zo meteen om 3 uur komt de verloskundige en dan gaan we naar het ziekenhuis, ivm kans op infectie gevaar.
had t graag anders gewild, maar het kindje wil er niet uit :( . succes

Spannend hè Marjan?Mijn weeën zijn 2 uur geleden begonnen,wat een pijn zeg pfff nu nog om het kwartier dus is goed op te vangen.

Terug
Bovenaan