Gebruik Clomid

Hey meiden,

Heb eigenlijk een stomme vraag  maar ik ben deze maand voor het eerst clomid aan het gebruiken. Ik moet ze nog 3 dagen innemen en dan moet ik vlg vrijdag naar het ziekenhuis voor een echo,,, Nou is mijn vraag,,,wanneer moeten we dan precies klussen? Ik weet dat het beter is om de dag.. sorry maar ik hoop dat een van jullie me kan helpen.. alvast bedankt.

En iedereen natuurlijk weer veel succes deze maand.

Groetjes Hummeltje

Hoi Hummeltje,

Het beste is vanaf dag 10 en dan om de dag. dan zit je altijd goed.
Meestal als je voor de echo bent geweest zullen ze het in het ziekenhuis ook wel aangeven.

Veel succes

groetjes

Nicole

Hoi Hummeltje,

Met clomid wordt geprobeerd een eisprong op te wekken. Als jij vrijdag voor een echo naar het ziekenhuis gaat, wordt gekeken of er in een van jouw eierstokken groei is van een eicel (of meerdere). Deze groei gaan ze goed in de gaten houden en zo kunnen ze je ook vertellen wanneer je ongeveer een eisprong zult krijgen en wanneer je het beste zeker kunt klussen. (geplande gemeenschap noemen ze het dan).

groetjes en succes,
MK

Hoi meiden,

Natuurlijk allereerst bedankt voor jullie reactie. Vond het zo stom om te vragen maar ben blij dat ik nu weet over het hoe en wat...Ik dacht eigenlijk ook wel dat ik vrijdag meer zou horen maar ik wist het niet helemaal zeker. Ik vind het zo spannend, ik ben echt benieuwd of er een eitje aan het groeien is. . Ik hoop dat het gebruik van clomid al zichtbaar is. Maar ik moet er natuurlijk ook wel rekening meehouden dat er misschien niks aan het groeien is, alleen vind ik dit een stukje moeilijker. Ookal weet ik vrijdag pas meer, we zijn nu al wel om de dag aan het klussen. Je weet maar nooit dachten we.
Ik krijg dan trouwens ook de uitslagen van mijn bloedonderzoeken, de arts dacht al wel dat ik last heb van pco...niet leuk dus.

Nog heel erg bedankt voor de reacties.

Liefs xje Hummeltje

Terug
Bovenaan