Gebruik clomid

hoi,

ik ben op begonnen met provera door lang uitblijvende menstruatie. Dit is de eerste keer van gebruik clomid 50 en provera.

Op dag 3 Vd menstruatie mocht ik met  clomid 50 beginnen en op 13april me eerste pil clomid 50 genomen en op 17april laatste pil. Zit nu op dag 21 van mijn cyclus

Morgen heb ik bloedprikken, woensdag weet ik of ik een eisprong heb gehad. Helaas in mijn ziekenhuis werkte ze niet met echo's. Nu naar een ander ziekenhuis waar ik dit wel krijg.

Maar mijn vraag is wat waren jullie symptomen na clomid? Met wel of niet zwanger?

ik voornamelijk moeite bij plassen als of je baarmoeder of eierstokken laag zitten en enorm last van mijn borsten als ze beurs zijn. Dit tijdens mijn menstruatie nooit ervaren.

 
<ul style="text-align: left;">Hoi!
<ul style="text-align: left;">Voor mij nu ook eerste cyclus met clomid 50 mg. Bijwerkingen is een enkele opvlieger en zeurende buikpijn, maar geen extreme dingen gelukkig.
<ul style="text-align: left;">Zit nu op cd12 en vandaag echo gehad. 4 eitjes van allemaal 10mm. Wellicht dat dat de buikpijn verklaart ...
<ul style="text-align: left;">Zit op dit moment ook vooral meer met vragen dan dat ik antwoorden voor je heb. Iig succes er mee.
 
Hoi,

Ik heb ook clomid 50 geslikt. Bij de echo bleek dat dit voor mijn lichaam niet zwaar genoeg was. Ik had ook totaal geen bijwerkingen.  Ik moest dus weer aan de pil om ongesteld te worden en de volgende periode zou ik 100 moeten slikken. Maar omdat er vakantie tussen zat moest ik even wachten met de pil. Voordat ik zou starten met de pil moest ik voor de zekerheid toch testen. Niet dat er iets van verwacht werd, maar je weet nooit. De test gaf positief aan! En nu alweer 5 weken moeder van een prachtige dochter.

Groetjes
 
Hoi!

Ook ik heb clomid 50mg gebruikt ivm pcos, bijna geen bijwerkingen alleen snachts opvliegers, na mijn 2e ronde bleek ik al zwanger te zijn, nu 7 weekjes

 
Heb vanmorgen bloed geprikt op progesteron morgen weet ik meer maar dam alleen is het in me bloed aanwezig.

Me borsten zijn voller en doem zeer herken dit totaal niet toen ik nog wel menstrueerde. Hopelijk zijn het de klachten van een zwangerschap.
 
Terug
Bovenaan