Gebruik letrozole + 3 dagen overtijd niet zwanger

<p>Goedemorgen,</p><p>Deze keer een cyclus met letrozole. Deze gestart omdat mijn cyclus erg onregelmatig is. Gemiddeld 33,4 dagen en maximaal 45 dagen minimaal 26, denk dat je dit wel onregelmatig mag noemen. </p><p>Vandaag ben ik drie dagen overtijd en dag 31 van de cyclus mijn ovulatie was 29 oktober. Overtijd ben ik eigenlijk nog nooit echt geweest.</p><p>Mijn zwangerschapstest was vanochtend toch weer negatief ook zijn er geen menstruatie symptomen. Wat kan ik nu doen aangezien het nu weekend is?</p><p>En ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met overtijd zijn en of jullie ervaringen met Letrozole </p><p>Groetjes</p>
 
Ik word met letrozol ook elke ronde later ongesteld dan ik verwacht. Eerste ronde was ik daardoor ook echt in de war, want ik voel mijn eisprong, dus weet wanneer mijn NOD is. Maar door de letrozol is het gewoon 3 dagen langer dan anders... De rondes erna precies hetzelfde!
 
Wat jammer en vervelend. Ja ik heb een ovulatietest gedaan en merk het ook inderdaad daarom dat ik weet dat het nu drie dagen is. Wanneer werd jij dan ongesteld? En hoeveel dagen duurde jouw cyclus met en zonder letrozole?
 
Bij letrozol groeien de eitjes ook een paar mm langer door dan in een normale cyclus, dus kan ook zijn dat je eisprong nog wat later is dan je denkt.. ik werd dus 3 dagen later ongesteld dan ik had gedacht. 1e ronde 30 dagen, 2e ronde was denk ik 34 dagen geweest (vroege miskraam gekregen, maar dag 35 was mn NOD) en deze ronde waarschijnlijk weer 30 (morgen mn NOD, maar hopelijk niet natuurlijk!). Zonder letrozol was het 5 weken tot 5 maanden, zelfs een keer een jaar (en ook 1 keer 28 dagen).. 
 
Jeetje! Dat is erg lang bij jou zonder Letrozole. Ik had gehoopt op een kortere cyclus, maar helaas.. ja ovulatie is ook door bloedtesten gecontroleerd dus denk wel dat hij toen echt was... maar feit is helaas wel dat er geen menstruatie of positieve test is. Ga straks een vroege test kopen en zien. Heb nogsteeds geen menstruatie symptomen, normaal altijd erg last van pijnlijke borsten. Nu echt nul.. 
 
Vandaag 4 dagen over tijd en dag 32 van de cyclus. Toch ongesteld geworden. De testen hadden het natuurlijk al bevestigd maar toch hou je hoop.. ik heb morgen een telefonische afspraak met de arts, hopelijk wil ze de dosis letrozole verhogen. Mijn gemiddelde dagen zijn 33,3 dus hoe erg is mijn cyclus nu dan ingekort. Beetje teleurgesteld in de werking van letrozole in ronde 1. 
 
Terug
Bovenaan