Gebruik Nutriton *Johannesbroodmeel)

Sinds 3 dagen doe ik op aanraden van de kinderarts Nutriton door de flesvoeding van mijn docher (11 weken) in verband met spugen. Ze krijgt Friso `1 Preventief Hypo ALlergeen. Eerst had ze groene ontlasting maar nu heeft ze gele dunne ontlasting (ook diarree). Heeft iemand ervaring met het gebruik van Nutriton?
Moet ik nu stoppen? of moeten de darmpjes wennen?

Hoi

Ik gebruik nutriton en het werkt echt.Ze spuugt nu nog heel af en toe mondje.
Die gele dunne ontlasting is nix ernstig als het niet waterig is. De darmpjes zijn aan het rijpen.
Vooral mee door blijven gaan. Als je het niet vertrouwt gewoon aan het CB vragen.

Groetjes van Anouschka
                                        Mama van Nikki

hoi,

Hier hetzelfde hoor, ik geef borstvoeding en ook nutriton tegen spugen.
De ontlasting is inderdaad nog dunner dan bij alleen borstvoeding, maar hij spuugt niet meer en heeft dus ook niet meer elke 2 uur honger.
Volhouden dus.
  liefs Son

Hoi,

Ik gebruik het nu ook sinds woensdag en ik ben er helemaal blij mee.
Jamie heeft ook meer ontlasting en wat dunner. Dit was een bijwerking
zeiden ze van het cb. Mij hebben ze aangeraden om even te kijken
hoeveel ik het beste door de voeding heen kan doen zodat hij niet meer
spuugt en de ontlasting het minst zacht is. Het was dus even testen bij
ons. Jamie poepte eerst 1 keer in de 2 / 3 dagen en nu wel een paar
keer op een dag.

Ik geloof dus dat het wel normaal is hoor.

Groetjes Natasja

Hallo,

Ik ben Friso comfort ook met johannesbroodpitmeel gaan gebruiken omdat Giano spuugde en moeilijk poepte, maar na 2 dagen bleef hij maar poepen van die gele dunnen poep wel 8 x per dag toen heb ik advies gekregen om gewone Friso met Comfort te mixen, ze zeiden sommige kinderen doen het er heel oed op en sommige poepen heel hun darmpjes leeg en dat is oo niet goed van niet poepen naar 8x per dag poepen ben ik vandaag mee begonnen kijken wat er nu gaat gebeuren.
Waarschijnlijk kun je dit ook bj Nutrilon doen moet je even navragen bij het CB.

Groetjes Ellen

Terug
Bovenaan