Gebruik tarwekiemolie

<p>Hai allemaal, </p><p>Ik ben sinds deze week gestart met het gebruiken van tarwekiemolie. Wij willen graag zwanger worden en zitten nu in ronde 5. Ik heb een regelmatige cyclus en heb gewoon een eisprong. Omdat het nog niet wilde lukken heb ik eens gezocht naar tips. Ik kwam toen een aantal keer tarwekiemolie tegen. Hiervan zou het baarmoederslijmvlies dikker worden. Ik twijfel nu ineens heel erg aan het gebruiken van de pillen omdat ik ook een aantal negatieve verhalen heb gelezen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? ?</p>
 
Ik ben woensdag begonnen met tarwekiemolie ook na goede verhalen. Hier eind deze maand een jaar gestopt met de pil en nu officieel ronde 9 in. Ik heb een eisprong want ik doe sinds 3 maanden cb ovulatie testen maar zonder resultaat en elke maand weer menstruatie. 
Ik slik 1 tablet tot eisprong en daarna 2 tot eventuele menstruatie. Ik ben erg benieuwd naar of het resultaat heeft. 
 
 
Bedankt voor je reactie! Ik twijfel echt heel erg of ik ermee door moet gaan. Ik lees namelijk ook veel dat je cyclus ineens langer kan worden. Dat moet ik natuurlijk niet hebben want zit nu netjes op 28 dagen. Voel me er al de hele dag rot over welke keuze ik moet maken. Doorgaan of stoppen. 1 pil is natuurlijk ook een optie. 
 
Terug
Bovenaan