Gebruik van een Doppler

Hoi Meiden,

Wie heeft er ook een doppler of een angelsound in huis om na de hartactie van jullie kleintjes te luisteren? Heb m vandaag binnen gekregen alleen staat er in dat je vanaf 12 weken kan luisteren. Zou het niet bij 11 weken al te horen zijn?

Wie heeft hier ervaringen mee?

Liefs RH

proberen kan toch altijd? Ik heb er geen dus weet het niet hoor maar t kan toch geen kwaad het te proberen, je hebt alleen kans dat je niks hoort maar je weet dat het hartje klopt dus daar hoef je jezelf dan geen zorgen over te maken.

groetjes

Hey pluisje,

Ja dat is ook zo ik wil het vanavond gaan proberen en ik weet dat het misschien nog niet te horen is maar dan wacht ik gewoon nog ff een week mocht dat zo zijn.

Liefs RH

hej ik heb gisteren bij een vriendin zo'n ding geprobeerd. Vind m een beetje misleidend. Bij haar hoorde je twee x een hele langzame hartslag Ze hield m in de buurt van haar liezen,, ik zelf denk dat het haar slagader was die je hoorde stromen, nu denkt zei dat ze een tweeling krijgt.. Hoop voor haar dat t geen teleurstelling word...als het er 1tje is.Houd er rekening mee dat je meer dingen kunt horen dan alleen de hartslag van je beeb, dus ook het geruis van het bloed in de navelstreng, je eigen hartslag..Dat van de beeb moet best snel gaan zo'n 120-160 x per min. Als ie t doet laat t me weten!!!

Terug
Bovenaan