gebruik van fietsstoeltje

hallo!



even een vraagje over het vervoer op de fiets...mijn zoontje is nu
bijna 11 maanden en we willen graag een fietsstoelte kopen....vervoeren
jullie je kids ook al op de fiets? ook in dit nederlandse weer en zo
ja...hoe kleed je ze dan het beste aan?

 
Hoihoi,
Ik heb een bobike stoeltje met een regen/windschermpje ervoor, want dat is nu wel zo fijn. Dan krijgt mijn dochter nog een skipakje aan, en gaan we fietsen. Kan prima hoor. Geen uren natuurlijk, dat komt wel weer van de zomer.
Groetjes,
Michelle.
 
Hoiii,

Yep, wij hebben ook een stoeltje van Bobike. Voldoet prima en het is een solide stoeltje. We hebben er ook een schermpje bij, zodat onze zoon een beetje uit de wind zit en 's zomers niet allerlei muggen tegen z'n koppie krijgt!

Groetjes,
Line
 
hallo
Ik neem mijn dochter al mee op de fiets sinds ze goed kan zitten en dat was bij 9 maanden. Ik heb een bobike zitje met een scherm en ook een bobike-voetenzak (heet "bike-away", zie www.bobike.nl). Die zak is echt ideaal. Daarmee kan je door het nederlandse weer en wind met je kind op de fiets weg. En ik heb ook nog een drie-jarige zoon achterop.
Ik kon niet wachten totdat ik op de fiets wegkon. Met 2 kinderen in de herst en winter naar een winkelcentrum lopen was voor mij erg lastig. Dus toen ik eenmaal weer kon fietsen was dat voor mij echt heerlijk. Was een stuk mobieler. En kon makkelijker even ergens heen.
En ik kan ook een buggy meenemen als het nodig is.

Succes met fietsen......
groetjes Chantal
 
Terug
Bovenaan