A
Anoniem
Guest
Hallo meiden,
Na een half jaartje veel geklust te hebben zonder resultaat heb ik deze maand besloten ovulatietesten te gaan gebruiken maar daar heb ik nog een paar vraagjes over.... misschien kunnen jullie me helpen.....
Ik zal eerst eens vertellen hoe mijn cycles in elkaar steekt...
De eerste drie maanden (na het stoppen van de pil) 36 dng, 4e maand 33 dgn en de afgelopen maand op dag 28 oud bloed en op dag 29 goed doorbroken!
Een paar vraagjes dus....
-zal ik uitgaan van een cycles van 28 dgn?
-moet ik dan op dag 11 beginnen met testen?
-hoeveel dagen voor je vruchtbare periode is de test positief?
-hoeveel dagen blijft de test positief?
-als de test positief is moet ik dan nog een paar dagen testen of gelijk stoppen?
-als ik na 8/9 dagen testen nog geen positieve test heb, moet ik dan doorgaan of stoppen met de ovulatietesten?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen??? In ieder geval alvast onwijs bedankt!
Jullie ook succes met zwanger raken!!! Veel liefs x isa.
Na een half jaartje veel geklust te hebben zonder resultaat heb ik deze maand besloten ovulatietesten te gaan gebruiken maar daar heb ik nog een paar vraagjes over.... misschien kunnen jullie me helpen.....
Ik zal eerst eens vertellen hoe mijn cycles in elkaar steekt...
De eerste drie maanden (na het stoppen van de pil) 36 dng, 4e maand 33 dgn en de afgelopen maand op dag 28 oud bloed en op dag 29 goed doorbroken!
Een paar vraagjes dus....
-zal ik uitgaan van een cycles van 28 dgn?
-moet ik dan op dag 11 beginnen met testen?
-hoeveel dagen voor je vruchtbare periode is de test positief?
-hoeveel dagen blijft de test positief?
-als de test positief is moet ik dan nog een paar dagen testen of gelijk stoppen?
-als ik na 8/9 dagen testen nog geen positieve test heb, moet ik dan doorgaan of stoppen met de ovulatietesten?
Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen??? In ieder geval alvast onwijs bedankt!
Jullie ook succes met zwanger raken!!! Veel liefs x isa.