Gebruik van speelgoed

<p dir="ltr" style="line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: #000000; background-color: transparent; font-weight: 400; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Hoi Mama’s!</span></p><p> </p><p dir="ltr" style="line-height: 1.38; margin-top: 0pt; margin-bottom: 0pt;"><span style="font-size: 11pt; font-family: Arial; color: #000000; background-color: transparent; font-weight: 400; font-style: normal; font-variant: normal; text-decoration: none; vertical-align: baseline; white-space: pre-wrap;">Wat is jullie reden voor het gebruiken van een reismobiel voor je baby? Is het juist om te bezig te houden in de auto, om ze rustig te krijgen of allebei! En welke functies of reismobiel gebruiken jullie het meest? Het ronddraaien, de melodieën die eruit komen of gewoon het vermaak van de knuffeltjes? Ik zou dit heel graag willen weten en wat jullie ervaringen met een reismobiel is:)</span></p>

Ik heb wel een mobiel die je heel makkelijk overal op kan clippen. Ik heb m bij mijn eerste dochter wel veel gebruikt. Maar juist niet boven haar bedje. Ze was heel snel overprikkeld en dat wilde ik niet rond slapen hebben. Maar ze keek er in de reiswieg met wandelen wel graag naar, of als ze even wakker op schoot lag hield ik 'm boven haar gezichtje en dan verwonderde ze zich er wel over. Ook in de box hing ik 'm af en toe boven haar.
Deze kon draaien en had muziek en was kleurrijk. Jonge babies zien al die mooie pastelkleurtjes nog niet, dus ik had wat contrastrijks uitgezocht. Maargoed, het maakte haar niet rustiger ofzo, het was gewoon iets om naar te kijken en zich over te verwonderen.
Het gaf heel kort plezier. Per moment een minuutje of 5 a 10. En dat was net genoeg om dat laatste stukje wandelen dat ze al wakker was en wilde gaan huilen door te komen, of om even naar de wc te kunnen of een broodje te smeren. Ik had een huilbaby en een mammaplakker, dus daarvoor vind ik het nog steeds geweldig geweest. Ze was er ook al rond 4/5 mnd alweer op uitgekeken. Het werd pas interessant vanaf 2 maanden ofzo. Dus ook die periode was kort. Ik ben dus ook wel blij dat het ding niet duur was. Oh en in de auto werkte het echt niet, maargoed mijne haat autorijden ?

Hier nooit een (reis)mobiel gebruikt. Ik denk dat het vooral is voor vermaak. Mocht je al een mobiel boven de box/bed hebben dan wordt een mobiel in de auto misschien ook wat veel?
Is je kindje onrustig in de auto?

Ik weet niet hoe oud je kindje is? Simpele speelgoedjes zijn ook leuk voor in de auto, met knippertjes, rinkel of spiegel.

Ik heb altijd alleen een mobiel boven de box gehad. In de reiswieg van de wandelwagen werd meestal geslapen. Vanaf een maand of 5 zaten ze in de wandelwagen al in het ‘zitje’ op de schuine ligstand en konden ze lekker een beetje om zich heen kijken.

Ik had een mobiel in de box hangen waar je ook het geluid van uit kon zetten ze vond hem helemaal geweldig heeft in de box gehangen tot dat de box de deur uit ging

Terug
Bovenaan