Gebruik van tarwekiemolie

He Alicia Bok,
Ik heb er laats ook een artikel over gelezen me moeder kwam hier mee aan zetten , zelf heeft ze het ook gebruikt en het beviel haar goed.
Na het lezen van deze artikels heb ik toch voor me zelf besloten om het niet te doen.
Ik vind het niet erg fijn dat me darmen verstopt kunnen raken en dat de baarmoederwand verdikt kan worden.
Ik heb namelijk zelf snel last van verstopte darmen en daarom leek het mij niet verstandig.Hoe het overigs bij de man zit weet ik niet .

Ik slik al een maand of 4/5 tarwekiemolie. Dit op aanraden van het boek Vlug Bevrucht. Mijn baarmoederslijmvlies was al een aantal maanden 2/3 mm en ik was ook nog steeds niet zwanger. Daar was verder geen aantoonbare reden voor en ik had zelf het idee dat het baarmoederslijmvlies niet voldoende was om in te nestelen. Begin dec ben ik zwanger geraakt maar helaas na 8 weken een miskraam gekregen. De tarwekiemolie ben ik al die tijd door blijven slikken. Vandaag een echo gehad in het zkh. 11 dagen na mijn curettage is mijn baarmoederslijmvlies nu 5mm. Dat is dus erg goed nieuws.

Ik slik naast de tarwekiemolie ook extra vit E en vit B12. En natuurlijk ook nog de complete zwangerschapsvitamines

Ik kan trouwens veel beter naar het toilet sinds ik de tarwekiemolie slik

Terug
Bovenaan