Gebruik van Tarwekiemoliecapsules

A

Anoniem

Guest
Beste allemaal,

Iedereen is hier laaiend enthousiast over de tarwekiemoliecapsules dus ik heb besloten ze ook maar aan te schaffen. Nu heb ik een potje gehaald bij de reformzaak (Erica)  omdat bij de Kruidvat en de Etos alles was uitverkocht ().

Maar ik vraag me af wat nu eigenlijk  de juiste dosering is  ? Op "mijn" potje staat namelijk 3 maal daags 2 capsules bij voorkeur  na de maaltijd innemen. Is dit niet een beetje veel ?

Groetjes Bebie78

Hey bebie

Ik ben sinds 4 dagen de tarwekiemoliecapsules aan het slikken,ben erg benieuwd ook!Ben nu 4 dagen over tijd,hihihihi.
Het lijkt me wel erg veel hoor 6 capsules op een dag.Op mijn potje staat 3 maal daags 1 capsule.(kruidvat)
Maar ik denk dat het geen kwaad kan hoor anders staat dat er natuurlijk niet op!
Slik je ook al foliumzuur?Dan zou je denken dat je al genoeg vitamines binnen krijgt he?
Ik denk dat ik het bij 3 capsules zou houden ipv 6 capsules,maar ja dat zegt mijn gevoel!!

Succes,misschien hebben de meiden er een andere mening over!
Groetjes wendy

Hoi Wendy,

Dank je voor je reactie !

Ik slik inderdaad al een tijdje foliumzuur,  en slik ik ook nog eens multivitamine.....kan niet op he ! (en zo af en toe een vitamine C kauwtabletje).

Ik denk dat ik het bij drie keer daags 1 capsule hou, ik vind twee toch wel erg veel (ondanks dat het geen kwaad kan).

4 dagen overtijd ? maar ook sinds 4 dagen aan de tarwekiem ?  Ik ben benieuwd...zou je ?!? ik duim voor je !

Greetz Bebie78

hallo allemaal

ik zie jullie over die capsules hebben ken je daaro zo mee beginnen of pas als je ongesteld wordt groetjes liesje

Hoi Liesje,

Je kunt er zo mee beginnen hoor! het schijnt te helpen om je cyclus regelmatig te krijgen ook al staat daar niks van op het potje. via google kun je wat meer info krijgen dan dat op het potje staat.
Het heeft al bij veel meiden baat gehad!

Groetjes Roseliek

ja ik ga het porberen ja want ik ben sinds okt niet echt ongesteld geworden alleen bruin afscheidingen dus ja ik ga wel ff proberen ja bedankt groetjes liesje

Terug
Bovenaan