gebruik van zonnebank als je borstvoeding geeft

Hoi Kelly,

Ik weet niet of het invloed op de voeding heeft (maar misschien dat je die vraag anders kunt stellen op de bv site als niemand het weet), maar het zou ook nog wel eens invloed op je huid kunnen hebben. Tijdens je zwangerschap heb je kans op een zwangerschapsmasker door de hormonen. Volgens mij zitten die hormonen nu ook nog in je lijf. Een zwangerschapsmasker raak je niet makkelijk kwijt. Ik zou dan toch maar gewoon een cremetje smeren.

Groetjes,
Marianne

hoi,

Ik zou het eigenlijk niet weten. Ik heb het gewoon niet gedaan, ook al lokte de zonnebank me wel. Het voelde gewoon niet goed, om  te bakken onder dat ding.
En inderdaad: je hormonen en pigment.... had ik nog niet eens aan gedacht!

Anita

Hoi Kelly,

Ook tijdens de borstvoedingsperiode kun je gerust gebruik maken van de zonnebank. Hou wel in de gaten dat je tepels niet verbranden, je zou eventueel je bh aan kunnen houden? Van sommige moeders heb ik begrepen dat onder de zonnebank de melk soms spontaan begint te lopen, dus hou eventuele zoogcompressen of een handdoek bij de hand . Veel plezier, geniet ervan!

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

Hoi, op de zonnenbank ga ik niet....maar net wat Yvonne schrijft....neem compressen mee!! Want bij temperatuurverschillen ga ik inderdaad 'lekken'. Lijkt me niet de bedoeling!
Doeg!

hallo

bedankt voor jullie reacties,
ik ga (rustig opbouwen) weer lekker onder de zonnebank.
ps bedankt voor de 'lekkende borsten' tip ;-)

groetjes kelly

Terug
Bovenaan